Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@18:30:09 GMT

چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۷۹۷۸۱

چگونه در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، لازم است بدانید که در هر صفحه گوگل تنها 10 لینک نمایش داده می شود که در اکثر مواقع 2 یا 3 مورد اول آن مختص به تبلیغات در گوگل و یا همان گوگل ادوردز خواهد بود. اما سوال اینجاست چه اصولی باعث می شود شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرید و یکی از بهترین جایگاه ها را در گوگل ازآن خود کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راهکار برای قرارگیری در صفحه اول گوگل

اصول مهم قرارگیری در صفحه اول گوگل

قرار گرفتن در بالاترین نتایج گوگل و داشتن رتبه مناسب نیازمند رعایت برخی اصول ویژه است. در قدم نخست برای اینکه بتوانید در زمینه سئو موفق شوید، باید محتوایی مفید، باکیفیت و پاسخگو به نیازهای مخاطبان بنویسید. محتوا باید بر اساس تمام قوانین سئو نوشته شده و در سایت قرار گیرد.

در قدم دوم متخصص سئو وارد عمل شده و تمام پایه و اساس سئو را روی متن پیاده سازی می کند. اما رعایت چه فاکتورهایی در سئو داخلی، برای شناسایی و ایندکس سریع متن توسط خزنده های گوگل، لازم است؟!

جایگاه صفحه اول گوگل

1.عنوان محتوا اولین و مهمترین قسمت متن است که فقط در صورتی تاثیر مثبت بر سئو دارد که کلمه کلیدی اصلی در آن به کار رود. عنوان صفحه یا همان تگ عنوان باید بین 30 تا 60 کاراکتر باشد.

2.متا یا توضیحات نیز دومین قسمت سئو است که باید بین 70 تا 150 کاراکتر باشد. بخش متا، زیر لینک ها نمایش داده می شود. ناگفته نماند، برای تاثیر بیشتر سئو باید کلمه کلیدی اصلی را دوبار در متا یا توضیحات به کار ببرید.

3.تک هدینگ یکی دیگر از فاکتورهای مهم برای قرارگیری در صفحه اول گوگل است. اگر این تگ ها، به ویژه تگ H1 در جایگاه مناسب استفاده شود؛ تاثیرمثبت مضاعفی را روی محتوا گذاشته و باعث ایندکس سریع محتوا در گوگل میشود.

4.چگالی کلمات کلیدی نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و اصلی ترین موضوع بحث را تشکیل می دهند. اگر به اندازه کافی و به شکل صحیح از کلمه کلیدی اصلی در متن محتوا استفاده کنید، گوگل به سرعت محتوا شما را شناخته و متوجه سئو اصولی شما می شود. اما به کار بردن کلمه کلیدی بیش از حد یا به قول معروف Keyword Stuffing ، تاثیری منفی بر رتبه سایت شما گذاشته و ممکن است جریمه شوید.

موارد دیگری نظیر تگ ALT عکس ها (متن جایگزین)، لینک دهی داخلی و لینک دهی خارجی جزء این موارد هستند اما قصد داریم در ادامه شما را با یکی دیگر از جذاب ترین راه های قرار گرفتن در صفحه نخست آشنا کنیم.

گوگل ادوردز یکی از جالب ترین راه هایی است که با استفاده از آن می توانید رتبه نخست گوگل را از آن خود کنید. اما برای راهیابی به آن، نیازمند شارژ اکانت گوگل ادوردز خواهید بود. این روش بیشتر برای افرادی مناسب است که می خواهند با تبلیغات در گوگل محصولات یا خدمات خود را بفروشند. قسمت هیجان انگیز موضوع این است که برای تبلیغات کلیکی گوگل می توانید با پرداخت هزینه یا شارژ اکانت گوگل ادوردز، جایگاه تبلیغات خود را در بالا یا پایین صفحه مشخص کنید.

چرا گوگل ادوردز؟

واضح است افرادی که به طور طبیعی به دنبال جواب سوال های خود می گردند، هرگز به تبلیغات گوگل اهمیت نداده و در جستجوی مقاله هستند. در واقع آنها برای خواندن محتوا و پیدا کردن جواب سوالات خود به سرویس یا خدمات احتیاج ندارند. اما مخاطبانی که قصد استفاده از محصول یا خدماتی را داشته باشند؛ قطعا اولین انتخاب آنها تبلیغات در گوگل بوده و به سرعت کلیک می کنند. پس در اینجا فرق بین مخاطب عادی و مخاطب خاص را متوجه می شویم.

بنابراین در اولین قدم برای فروش محصول یا تولید محتوا باید بازار هدف و مخاطبان خود را در نظر بگیرید. اگر کالا یا سرویسی را به فروش می رسانید؛ پیشنهاد ما این است که از تبلیغات کلیکی گوگل استفاده کنید و با این روش مه معرفی گسترده کسب و کار خود بپردازید.

گوگل ادوردز

در انتها باید اشاره کرد که تبلیغات در گوگل فرآیندی آسان نبوده و نیازمند مدیریت قوی است. فرض کنید هزینه بالایی را برای تبلیغ در گوگل پرداخت کرده و بهترین کمپین را برنامه ریزی کرده اید. اگر مدیریت صحیحی نداشته باشید؛ مخاطب با ورود به سایت شما با صفحات و محتواهای نامربوط مواجه شده و به سرعت از خرید یا پیگیری محصول در سایت شما پشیمان می شود. این موضوع باعث می شود افت زیادی داشته باشید و به سرعت جایگاه خود را در صفحه اول از دست بدهید. پس در کنار تبلیغ در گوگل و پرداخت هزینه ها، باید این کار را به دست مناسب ترین و لایق ترین افراد بسپارید.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبلیغات گوگل صفحه سئو محتوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۷۹۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هر آنچه باید درباره ویژگی My Week در Google Photos بدانید

برای یک تجربه تعاملی‌تر از Google Photos آماده شوید، زیرا تحقیقات جدید در مورد آخرین به روز رسانی این برنامه نشان می‌دهد که ویژگی شایعه شده "My Week" می‌تواند به شما و دوستانتان اجازه دهد که عکس‌ها و ویدیو‌های به اشتراک گذاشته شده را "لایک" کنید که این تغییر بزرگی برای Google Photos به شمار می‌رود و به شما کمک می‌کند تا خاطرات خاص خود را سازماندهی و بازیابی کنید.

از ماه فوریه، ویژگی My Week به عنوان روشی جدید برای به اشتراک گذاشتن نکات برجسته زندگی روزمره شایع شده است، به گونه‌ای که این قابلیت امکان می‌دهد تا به جای ارسال عکس‌ها یا ویدیو‌های فردی به یک چت گروهی، مجموعه‌ای از بهترین لحظات خود در هفته گذشته را ارائه و مستقیماً برای مخاطبین انتخابی خود ارسال کنید.

این ویژگی به موضوع لایک کردن عکس‌ها و ویدیو‌ها ابعاد کاملاً جدیدی می‌افزاید، زیرا PiunikaWeb ارجاعات نمادین خاصی را به نمایش گذاشته است که این عملکرد را پیشنهاد می‌کند، و به نظر می‌رسد که شما می‌توانید با عکس‌ها و ویدیو‌های به اشتراک گذاشته شده توسط دوستان و خانواده خود تعامل داشته باشید. 

دفعه بعد که عکس یا ویدیویی می‌گیرید که ارزش اشتراک‌گذاری را داشته باشد، می‌توانید با استفاده از My Week به راحتی آن را در به‌روزرسانی هفتگی خود بگنجانید و عکس‌العمل‌های مثبت عزیزانتان را ببینید که این موضوع گوگل فوتو را جذابتر می‌کند.

به خاطر داشته باشید که "My Week" هنوز در دست توسعه است، و مشخص نیست که گوگل چه زمانی به طور رسمی آن را منتشر خواهد کرد، به علاوه، عملکرد آن ممکن است بین آنچه اکنون در کد موجود است و آنچه در واقع در هنگام انتشار برای عموم گنجانده شده است، تغییر کند. 

این نگاه گذرای اولیه نشان می‌دهد که Google Photos به دنبال تعاملی‌تر کردن تجربه اشتراک‌گذاری است، که می‌تواند خطوط فاصله بین یک آلبوم عکس شخصی و یک شبکه اجتماعی کوچک را برای نزدیک‌ترین حلقه شما محو کند. در هر صورت باید منتظر باشیم تا ببینیم چه زمانی این ویژگی راه اندازی خواهد شد وکاربران Google Photos چگونه از آن استفاده خواهند کرد.

منبع: Youm۷

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • «چت‌ جی‌پی‌تی» به دنبال تصاحب جایگاه گوگل
  • عکس| گوگل هم سانسورچی شد
  • تبلیغات صوتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در نرم افزار ایران صدا فراهم شد
  • هوش مصنوعی رقیب گوگل و اوپن ای آی در راه است
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی
  • تغییرات گوگل مپس برای گوشی‌های اندرویدی از راه می‌رسد
  • بیانیه‌های سریالی سپاهان علیه پرسپولیس با یک محتوا | آفرین؛ چه دیدگاه جالبی!
  • دو روی سکه معلم بلاگری/کاهش هوش هیجانی دانش آموزان با تولید محتوا از آن‌ها
  • هر آنچه باید درباره ویژگی My Week در Google Photos بدانید