Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-03@21:18:55 GMT

#جواد_خیابانی

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۰۰۷۸

#جواد_خیابانی

از چند روز پیش شایعه مهاجرت یکی دیگر از گزارشگران ورزشی شبکه سه به شبکه‌های ماهواره‌ای شنیده می‌شد. تأیید و تکذیب رسمی انجام نمی‌شد اما حرفش دهان به دهان می‌چرخید و خیلی‌ها در شبکه‌ها اجتماعی حرف‌ها را بازنشر می‌کردند. چند روز پیش مستندی از شبکه معروف نشنال جئوگرافیک منتشر و روزنامه شهروند مدعی شد گوینده آن جواد خیابانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یگانه خدامی

بعد هم شایعه شد که او همان گزارشگری است که مهاجرت کرده و قرار است گوینده بخش فارسی این شبکه باشد.
امروز البته در کنار کاربرانی که می‌گفتند صدای گوینده مستند شبیه خیابانی است، این گزارشگر درباره این موضوع نوشت: «بنده جواد خیابانی فرزند این سرزمین هستم و تا آخرین نفس و آخرین کلام فقط برای سرزمین خود و سازمان خودم تلاش خواهم کرد و افتخار من این است که در کشورم کار کرده‌ام و خواهم کرد. خبر منتشره مبنی بر گویش در شبکه‌های خارجی به هیچ وجه صحت نداشته و ندارد و نخواهد داشت و من افتخارم این است که کوچه‌های شهر و سرزمینم را جارو بزنم اما برای شبکه‌ای جز سازمان و شبکه خودم هیچ کاری نکنم.»
این خبر و این تکذیبیه خیابانی باعث شد هشتگ جواد خیابانی پای بسیاری از نوشته‌های کاربران زده شود البته این بار نه به‌دلیل سوتی‌هایش در گزارش‌های ورزشی: آقای بارت: «جواد خیابانی قراره گوینده برنامه حیات وحش بشه فکر کنین وسط برنامه میگه این یه قانونه کسی زنده میمونه که شکار‌های بیشتری انجام بده یا هرچه دقایق بیشتری از خون‌ریزیش می‌گذره به پایان عمرش نزدیک‌تر می‌شه»، ابراهیم تبار: «خیابانی تو متن تکذیبیه مهاجرت به خارج و گویندگی برای نشنال جئوگرافیک نوشته:«لذا خبر منتشره مبنی بر گویش در شبکه‌های خارجی...» گویش آخه لامصب؟»، فیک استار: «خیابانی راوی مستندِ حیات وحش در شبکه نشنال جئوگرافیک شد. از این پس احتمالاً میشنویم که؛ یوزپلنگی که آهو می‌خورد قطعاً گوشتخوار است. سرعت شیر از گورخر بیشتر است اما این چیزی از ارزش‌های گورخر کم نمی‌کند. غزال آفریقایی نسبتی با غزالِ فوتبالِ آسیا ندارد، خصوصاً با عزیزی‌شون!»، جیک جیکو: «خیابانی از همون موقع که به خداداد گفت «غزال تیزپا» معلوم بود می‌خواد بره تو نشنال جئوگرافیک کار کنه!»، محمد: «خیابانی گفته جارو می‌زنم اما به شبکه خارجی نمی‌روم! ما هیچ، ما نگاه...»، مازیار مجد: «اینکه چرا کسی فکر کرده که یه شبکه خارج از ایران پیشنهاد میده که خیابانی بیاد براش کار‌ کنه خودش باعث میشه به سلامتی روانی اون افراد شک کرد».

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه کباب کوبیده به روش آشپز خیابانی هندی (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه یک غذای محلی خوشمزه با دم گاو (فیلم) طرز تهیه پنیر با ۲ لیتر شیر ، زنجبیل و لیموترش (فیلم) طرز تهیه "چلو مرغ بانکوکی" به روش آشپز تایلندی (فیلم)

دیگر خبرها