Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش فاروج گفت: «نرجس شاکری مقدم» از آموزشگاه حضرت فاطمه(س) شهر تیتکانلو در هشتمین جشنواره نوجوان سالم کشور درخشید.

حسن علی پور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: این دانش آموز رتبه اول کشوری در رشته عکاسی  را در این دوره به خود اختصاص داد.

 

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش فاروج، بابیان اینکه هشتمین جشنواره نوجوان سالم در دو بخش همکاران و دانش آموزان برگزار شده، افزود: درسال تحصیلی 98-97 بیش از هزار اثر دانش آموزی در بخش هایی چون، ایده پردازی، مقاله، نقاشی، عکاسی و روزنامه دیواری و بیش از 50 اثر در بخش همکاران در بخش های فنون آموزش و تدریس، پیشگیری و اقدام پژوهی به دبیرخانه شهرستان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: بعد از انتخاب برترین ها و ارسال آثار به استان، شهرستان فاروج در هشتمین جشنواره نوجوان سالم موفق به کسب رتبه دوم استانی شد.

 

علیپور افزود: از بین دانش آموزان راه یافته به مرحله کشوری، در رشته عکاسی، نرجس شاکری مقدم از آموزشگاه حضرت فاطمه (س) تیتکانلو موفق به کسب رتبه اول شد.

پایان پیام/640

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد عید غدیر هفته دولت روز جهانی مسجد مساجد روزنامه شبستان یزد غدیر عید غدیر خم شیراز اختتامیه جشنواره نوجوان سالم شهرستان فاروج جشنواره نوجوان سالم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تقویت یادگیری، هدف تغییر در نحوه طراحی سوالات امتحانات نهایی

ایسنا/خراسان شمالی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، هدف از تغییر سوالات امتحانات نهایی را تقویت یادگیری دانش آموزان و بهبود آموزش‌ها دانست.

محسن زارعی، ۱۶ اردیبهشت ماه در اختتامیه دومین جشنواره طراحی سوال در بجنورد با بیان اینکه ارتقاء سطح ارزشیابی منجر به تغییر در یادگیری می‌شود، اظهار کرد: این تغییر، هماهنگ با بهبود فرآیند آموزش رخ می دهد.

وی با اشاره به اینکه یادگیری، در زمان خلق دانش از سوی دانش آموز رخ می‌دهد، افزود: محتوای از پیش تعیین شده، مانعی برای یادگیری است.

وی تاکید کرد: پیش از این، کنار گذاشتن کتاب به دانش آموز تحمیل می‌شد و منبع آزمون‌ها به جزوه و سوالات پرتکرار تنزل می‌یافت و دانش آموز به‌جای یادگیری، به دنبال کسب مهارت تست زنی بود.

زارعی، هدف از تغییر روند طراحی سوال و سطح آزمون‌ها را تقویت و تعمیق یادگیری در دانش آموزان عنوان و خاطرنشان کرد: شاخص‌ها نشان داده که سوالات امتحانات نهایی سال گذشته، استاندارد و مناسب بوده است.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: برای ۱۰۸ عنوان درسی، جدول نمونه سوالات، اهداف، چارچوب‌ها و شاخص‌های طراحی سوالات آزمون نهایی تدوین شده و امسال براساس این چارچوب‌ها، امتحانات نهایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری هشتمین کنگره علمی جشنواره خوارزمی در کاشان
  • برگزاری امتحانات نهایی با حضور ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  •  تقویت یادگیری، هدف تغییر در نحوه طراحی سوالات امتحانات نهایی
  • مشکل رفت‌وآمد دانش آموزان شهرستان دیر حل شود
  • تشریح جزئیات جهش تحصیلی دانش‌آموزان
  • ۱۳ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد هستند
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری