Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، این تلاش مسئولانه با هدف انجام تعهدات ایران خودرو در پی دستور مدیریت محترم ارشد مبني بر تداوم تکمیل خودروهای ناقص و عدم توقف تحويل خودرو به مشتريان بوده است.

‏‎از تبعات اين اقدام در تعطيلات، که با حضور حداکثری کارکنان در محل کار شکل گرفت، ثبات در بازار خودرو و و تلاش در جهت دستیابی به اهداف این گروه در تامین رضایت مشتریان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



‏‎بر اساس این گزارش تجاری‌سازی خودروهای دارای کمبود قطعه، با تلاش و مساعی ارزشمند کارکنان و مدیران گروه و همچنین همراهی و مساعدت به موقع قطعه‌سازان محقق شده است.

‏‎گروه صنعتی ایران‌خورو، انجام تعهدات و جلب رضایت مشتریان را از اولویت‌های برنامه‌ریزی سالانه خود قرار داده و امیدوار است، در سایه حمایت ملی از صنعت خودرو کشور بتواند، گام‌های جدی در رونق تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی بردارد.

‏‎در این راستا، هیات مديره ايران‌خودرو نیز در اطلاعیه‌ای ضمن تقدیر از همکاری‌های صورت گرفته از سوی کارکنان و قطعه‌سازان اعلام کرده است که با هماهنگی و همکاری بخش‌های مختلف، فعالیت‌های گروه در رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده بیش از گذشته تداوم خواهد یافت و به صورت كامل و با اشراف اطلاعاتي بر فرآیند توليد نظارت خواهد شد.

‏‎هیات مدیره گروه صنعتی ایران‌خودرو در این اطلاعیه بر ضرورت همکاری مجدانه در ایفای مسئولیت اجتماعی تاکید کرده است تا این گروه بتواند ضمن انجام تعهدات و استمرار  فعاليت‌هاي گروه به عنوان سرمايه‌اي ملي و يكي از موتورهاي محرك اصلي اقتصاد كشور در ايجاد رونق توليد و نهادينه كردن اقتصاد مقاومتي عمل كند.

‏‎تعطیلات سالانه گروه صنعتی ایران‌خودرو در تابستان سال  1398 مصادف با دو عید قربان و غدیرخم بوده، که طی این ایام، کارکنان خدوم ایران‌خودرو با حضور در محل كار و ایفای مسئولیت حرفه‌ای، حماسه توليد را رقم زدند،  تلاش و همکاری مجدانه اي كه حائز تقدیر و تشکر است.

منبع:ایکو پرس کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اعتماد، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این فصل لیگ برتر دو تیم استقلال و تراکتور به مصاف یکدیگر می‌روند. تراکتور با مربی جدید به فکر روزهای خوب در آینده است و استقلال با مالکان جدید می‌خواهد صدرنشینی را حفظ کند. نکو و شاگردانش با از پیش رو برداشتن تیم قرمزپوش تبریزی می‌توانند گام بلندی به سوی قهرمانی بردارند. به بهانه واگذاری استقلال به پتروشیمی و این بازی حساس با حسن روشن یکی از پیشکسوتان پرافتخار استقلال تماس گرفتیم که صحبت‌های‌مان به دیگر مسائل پیرامون این باشگاه و حواشی چند وقت گذشته کشیده شد.

می شود گفت استقلال در صورت پیروزی برابر تراکتور قهرمان لیگ می‌شود؟

نه! در اینکه یکی از دو تا تیم پرسپولیس و استقلال قهرمان می‌شوند که بحثی نیست. اما الان تراکتور تیم خیلی خطرناکی برای استقلال است. خدا رحمت کند. فوت همسر آقای زنوزی و رایگان کردن تماشای بازی هم می‌تواند برای تراکتور باعث ایجاد انگیزه مضاعف شود. اینها همه کار می‌کنند تا بگویند ما برای تیم همه کار کردیم حالا اگر نتیجه نگیرند، مقصر نیستند. این بازی برای استقلال خیلی خطرناک است حالا چه تدبیری برای بازی دارند به خودشان مربوط است، اما اگر بازی را ببرند شانس‌شان برای قهرمانی بیشتر می‌شود و اگر نبرند از کورس قهرمانی عقب خواهند بود. تراکتوری‌ها انگیزه خیلی بالایی دارند.

استقلال مقابل شمس آذر از همان ابتدا هجومی بازی کرد. فکر می‌کنید مقابل تراکتور هم باید هجومی بازی کند؟

با اینکه دارد لیگ تمام می‌شود، اما استقلال هنوز ثبات ندارد. یک بازی دفاعی کار می‌کند و یک بازی هجومی و یک بازی معمولی. واقعا نمی‌شود روی این تیم حساب کرد. خوشبختانه ستاره ندارند که روی آن حساب کنند و بچه‌ها خیلی دونده هستند. من دلواپس این قضیه هستم که چند تا بازیکن پای خودشان را می‌گیرند و به نظر می‌رسد به لحاظ بدنی هم نیاز به کار اضافه دارند تا پای‌شان نگیرد. اواخر لیگ شده و به نظر می‌رسد به لحاظ بدنی مشکل دارند.

غیبت حسینی می‌تواند به ضرر استقلال تمام شود؟

به هرحال دروازه‌بان ذخیره باید یک جاهایی مثل این مواقع به درد بخورد.حالا این بازی اجبار است. من دروازه‌بان دوم تیم را نمی‌شناسم، اما باید او را از نظر روحی بسازند. یعنی نباید فقط تمرین فیزیکی داشته باشد. غلامپور کارش سخت است، چون هم باید او را تمرین بدهد و هم روحیه‌اش را بالا ببرد بقیه و جواد نکونام هم باید روی ‌مسائل روحی این دروازه‌بان کار کنند. انگلیسی‌ها یک‌ مثالی دارند که به بازیکن می‌گویند خودت باش و سعی نکن بخواهی خودت را بهتر نشان بدهی. همان که به عنوان رزرو استقلال از این دروازه‌بان انتظار داشتند و او را جذب کردند، باشد. ‌یکی که می‌خواهد تست بدهد یک کار فراتر از خودش انجام می‌دهد تا به چشم بیاید، اما این بازیکنان مورد توجه بودند که قرارداد امضا کردند.

درباره واگذاری باشگاه استقلال چه صحبتی دارید؟

فکر می‌کنم پرسپولیس را بانک شهر خریداری کرده اما استقلال را نمی‌دانم! ولی اگر مدیریتش به مسائل آگاه باشد که به نفع استقلال است. منظور من این است اینها باید یک هیات مدیره برای خودشان انتخاب کنند و روی عملکرد مدیر و هیات مدیره و حتی مربی نظارت داشته باشند یا در اعضای هیات مدیره نقش داشته باشند تا بعدها که تیم‌ نتیجه نگرفت، نگویند اینها را ما انتخاب نکردیم! یک هیات مدیره و مدیر درست و حسابی بگذارند و جز اینها یک کمیته فنی قوی انتخاب کنند و قرارداد ببندند تا تیم را جمع و جور کنند.

سهم پیشکسوتان هم ‌۵ درصد است؛ به شما ابلاغ شده؟

خیر، هنوز به ما که چیزی ابلاغ نکرده‌اند.

با این تغییر و تحولات و حضور افراد سیاسی فکر می‌کنید پیشکسوتان از باشگاه مورد علاقه خود دور خواهند شد؟

دور که هستند، اما اگر آدم باشند باید دو تا تفکر داشته باشند، چون تمام باشگاه‌ها روی این دو محور می‌چرخد: یکی احترام و رسیدگی به پیشکسوت و دیگر توجه به آکادمی. یعنی بچه‌های مردم‌ که ‌الان پول ‌ندارند، بیایند در این تیم‌ها. باید سرمایه‌گذاری کنند؛ تبلیغات هم برای‌شان می‌شود و رضایت مردم ‌هم‌ هست. اگر به این دو مساله اهمیت ‌بدهند یعنی انتخاب خوبی است.

کد خبر 847343 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • قدردانی از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • هفته گرافیک افتتاح شد/ دفاع تمام قد کلهرنیا از سیاست جدید انجمن
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • مدیرعامل تعمیرات نیروگاهی ایران:تلاش بی وقفه متخصصان منجر به ساخت ۱۶ هزار قطعه نیروگاهی و جلوگیری از خروج ۸۰ ملییون دلار ارز از کشور شده است
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • نظام پیشنهادات کارکنان در مسیر توسعه فرآیندهای ایران خودرو
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند