Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ صبح امروز مراسم کارگاه قوانین و مسئولیت های رسانه ای در فوتبال با حضور عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

احمدی در ابتدا گفت: تشکر می کنم از فدراسیون فوتبال برای برگزاری کارگاه قوانین و مسئولیت های رسانه‌ای در فوتبال که قطعا ثمرات مهمی برای جامعه رسانه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخصوص برگزاری لیگ نوزدهم نواقصی وجود داشت که قرار شد تا نواقص برطرف نشده به سمت بازی ها نرویم. بخشی از مشکلات به‌خاطر سخت‌افزاری بود، بخشی مربوط به مسائل امنیتی بود و برخی از مشکلات به خاطر مسائل هواداران است. همچنان پیگیر هستیم که به طور کامل نواقص رفع شود.

وی ادامه داد: پذیرفتن لیگ با این نواقص‌ یعنی اینکه هر اتفاقی در فدراسیون‌های ما رخ دهد. نواقص بهانه‌ای است برای اینکه هرکسی هرکاری دلش می خواهد انجام دهد. جلسات زیادی برای برطرف کردن مشکلات بین وزارت ورزش و فدراسیون برگزار شد و تصمیم گرفتیم که برگزاری لیگ با اقماض به صلاح نیست. باید لیگ تحت کنترل باشد و سایر نهادهای امنیتی‌در چارچوب‌های معین شده کار خود را انجام دهند.

معاون وزیر تصریح کرد: عدم رضایت در همکاران رسانه‌ای بسیار زیاد است و طی چند سال گذشته اکثر جامعه رسانه‌ای ما همیشه از برگزاری لیگ ناراضی بودند. عمده مشکلات به شکایت همکاران بازمی‌گشت. جایگاه خبرنگاران و عکاسان در استادیوم محدود است و شاهد بودیم که این جایگاه‌ها به محلی برای تماشای‌ فوتبال تبدیل شود. برای رفع مشکل قرار شد که یک مرجع زحمت صدور آی دی کارت را بکشند و تنها نفراتی در جایگاه حاضر شوند که از هرلحاظ درگیر این کار باشند.

احمدی گفت: تماشاگری باید از جایگاه رسانه در ورزشگاه‌ها حذف شود. قرار ما بر این است که کار حرفه‌ای را در اتاق کنفرانس و میکزون انجام بدهیم. طبق پروتکل آسیایی و جهانی باید رفتار کنیم‌ و امیدوارم برگزاری این کارگاه در تنظیم اجرایی لیگ تاثیرگذار باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رسانه فوتبال مسابقات لیگ برتر فوتبال معاون وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت

ایسنا/یزد سرپرست فرمانداری مهریز ضمن اعلام آمادگی مهریز برای تیم‌داری در لیگ برتر فوتبال ساحلی، اظهار کرد: شهرستان مهریز با توجه به این که ورزشکاران بسیار خوبی در حوزه فوتبال ساحلی دارد، آماده تیم داری در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور است.

احمد آخوندی امروز، ۷ اردیبهشت در نشست به مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، افزود: به دنبال مذاکرات صورت گرفته، امتیاز تیم صدر شیمی به مهریز انتقال یافت.

وی ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت ورزشکاران بومی، امسال این باشگاه در مسابقات فوتبال ساحلی حضور پیدا کند.

آخوندی با اشاره به اولین مسابقه این تیم در روز ۲۴ اردیبهشت ماه در شهرستان مهریز، گفت: امروز نمایندگان فدراسیون بازدیدی از مجموعه ورزشی خواهند داشت و نواقص رفع خواهد شد.

سرپرست فرمانداری مهریز خاطرنشان کرد: امیدواریم ورزش‌های مزیت‌دار شهرستان تحت عنوان یک باشگاه صاحب نام در مسابقات ملی و بین‌المللی شرکت پیدا کنند و شاهد پیشرفت ورزش مهریز در این زمینه باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیم ساوالان قهرمان مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل شد
  • قهرمانی تیم ساوالان اردبیل در مسابقات لیگ برتر فوتسال استان
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • حاشیه مجدد در نشست خبری تن هاخ؛ محرومیت سه رسانه از طرح پرسش
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند