Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ایونت برایت؛ این دوره با عنوان «نگاهی به اسلام: خدا، فرشتگان، انبیا، قرآن» در کتابخانه مرکز اسلامی مریلند برگزار می‌شود.
مدرس این دوره «وسیم خان» است که با استفاده از قرآن به معرفی عقاید اسلامی می‌پردازد.   در این دوره به موضوعاتی همچون اینکه خداوند خود را در قرآن چگونه معرفی کرده است؟؛ تاریخ و جایگاه قرآن در اسلام؛ انبیاء الهی از نظر اسلام و اصول عقاید اسلامی پرداخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  این دوره چهار جلسه‌ای در روزهای یکشنبه در ماه اکتبر برگزار خواهد شد.
حضور برای همه علاقمندان به آشنایی با اسلام آزاد است. شرکت‌کنندگان غیرمسلمان همچنین می‌توانند از مسجد این مرکز دیدن کنند و با آداب و رسوم رایج در مساجد آشنا شوند.
نخستین جلسه این دوره، یکشنبه 6 اکتبر (14 مهر) برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا مریلند آمریکا اسلام مسجد آشنایی با اسلام قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان

عباس حمزه‌ای در حاشیه برگزاری دوره‌های آموزش صنایع دستی که در سالن جلسات اداره میراث فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: با هدف توسعه و ترویج صنایع دستی دوره‌های آموزشی رایگان از ۱۰ اردیبهشت در خرم‌آباد و بروجرد برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: علاقمندان می‌توانند برای دوره‌های آموزشی زره بافی در خرم‌آباد و ورشوسازی در بروجرد ثبت نام کرده و به آموزش این صنایع دستی ارزشمند استان بپردازند.
معاون صنایع دستی لرستان علاقمندان برای ثبت نام رایگان این دوره‌ها می‌توانند با شماره تماس معاونت صنایع‌دستی استان لرستان مراجعه کنند.
به گفته حمزه‌ای دوره آموزشی زره بافی در محل خرم‌آباد ساختمان سابق صنایع‌دستی و دوره آموزشی ورشو سازی درمحل بروجرد، خانه ورشو سازی برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آشنایی با عکاسی فیلم در موزه سینما
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • معرفی چهار هزار معلم برای طرح معلم ماندگار
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران