Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، نادر هومنیان سرپرست بهزیستی استان یزد از افتتاح هفت مرکز مشاوره در بهزیستی استان همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت:یک مرکز مشاوره واقع در خیابان تیمسار فلاحی و یک مرکز مشاوره در زارچ نیز به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: در هفته دولت سه روستا مهد در بخش محمد آباد یزد و محمد آباد زارچ و کلینیک مسکن مددجویان بهزیستی به جهت بهره مندی مددجویان بهزیستی از امکانات بهتر افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست بهزیستی استان  با بیان اینکه مهم‌ترین برنامه بهزیستی برای زنان سرپرست خانوار، بازتوانی برای رسیدن به استقلال اقتصادی است، ادامه داد: به مناسبت هفته دولت کارگاه کاربافی ویژه زنان سرپرست خانوار با اشتغال زایی بیست و پنج نفر در اردکان افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ی

افتتاح هفت مرکز مشاوره در بهزیستی استان یزد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهزیستی خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم

آفتاب‌‌نیوز :

آتیلا حجازی، سرپرست تیم فوتبال استقلال، درباره وضعیت این پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد. یک نکته وجود دارد و نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم. دوست دارم همه هواداران ما به امید خدا به عنوان بازوی توانمند ما در بازی فردا حضور پیدا کنند، چون واقعا همانطور که از ابتدای کنارمان بودند به شدت به حضورشان نیازمندیم.

او درباره اینکه استقلال هفته آخر مهمان است، گفت: در این مورد صحبت می‌کنیم، حالا نباید پیش‌داوری کنیم، باید فکر کنیم که بهترین راهکار انتخاب شود.

سرپرست استقلال درباره رقابت در پنج هفته پایانی گفت: شرایط حساسی است و همه ارکان باشگاه به این موضوع واقف هستند. همه تلاش می‌کنند که به امید خدا به نتیجه برسیم.

او در مورد انتظارش از هواداران در پنج هفته پایانی لیگ برتر گفت: حمایت، حمایت و حمایت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در مازندران
  • فوری | واریزی مددجویان تحت پوشش ۳ برابر شد
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده 
  • ۲۲ مرکز مهر در مازندران فعالیت می کند
  • برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس