Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@06:24:31 GMT

سازمان ملل خواستار آزادی نظامیان اسیر اسرائیلی شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۰۷۹۹

سازمان ملل خواستار آزادی نظامیان اسیر اسرائیلی شد

دبیرکل سازمان ملل در اظهاراتی عجیب خواستار آزادی بی هیچ قید و شرط نظامیان اسیر اسرائیلی در نوار غزه شد.

به گزارش ایسنا، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در دیدار با خانواده هدار گولدن، نظامی اسرائیلی اسیر شده توسط گردان‌های قسام، شاخه نظامی حماس تصریح کرد که در هر گزارشی در مورد اوضاع باریکه غزه، مسئله نظامیان اسیر اسرائیلی باید ذکر شود و وی این مسئله را در دیدارهای خود با مقامات کشورهای مختلف در حاشیه نشست ماه آینده مجمع عمومی سازمان ملل مطرح خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوترش اظهار داشت که نیکولای ملادینوف، فرستاده صلح سازمان ملل به خاورمیانه را مأمور خواهد کرد تا مسئله آزادی نظامیان اسیر اسرائیلی در غزه را بعنوان یک شرط در هر توافقی در مورد غزه پیگیری کند.

این اظهارات در حالی بیان می‌شود که هم اکنون بیش از ۵۷۰۰ فلسطینی از جمله حدود ۴۰ زن و بیش از ۲۵۰ کودک در زندان‌های رژیم صهیونیستی اسیر هستند، اما گوترش هیچ اشاره‌ای به آن‌ها نکرده و در راستای آزادی آنان هیچ اقدام و تلاشی نکرده است. ۱۰۰۰ نفر از اسرای فلسطینی هم بیمار هستند.

به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این اظهارات بار دیگر جانبداری جامعه جهانی از جمله سازمان ملل از رژیم صهیونیستی و حمایت از جلاد در برابر قربانی را نشان می‌دهد.

ده‌ها اسیر فلسطینی بیش از ۲۰ الی ۳۰ سال است که در زندان‌های رژیم صهیونیستی اسیر هستند و تاکنون هیچ اقدامی برای آزادی آنان صورت نگرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آنتونیو گوترش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی

شبکه المیادین از کمین بزرگ رزمندگان مقاومت لبنان علیه نظامیان اسرائیلی در نقطه مرزی «رویسات العلم» و همچنین «المالکیه» خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رزمندگان حزب‌الله لبنان بامداد امروز موفق به شکار نظامیان ارتش اشغالگر صهیونیستی در دو نقطه مرزی در جنوب لبنان شدند.

1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روزشهرک «مرگلیوت» با دهها موشک حزب‌الله هدف قرار گرفت

شبکه المیادین خبر داد که در کمین اول، زمانی که خودروی نظامیان اسرائیلی به نقطه مرزی مجاور شهرک «رویسات العلم» رسید، رزمندگان لبنانی با انواع موشک‌های هدایت‌شونده آن‌ را هدف دقیق قرار دادند که در پی آن تعدادی از نظامیان اشغالگر کشته و زخمی شدند.

در کمین دوم نیز نیروهای پیاده ارتش اسرائیل در نقطه مرزی «المالکیه» در تیررس نیروهای حزب‌الله قرار گرفتند که در این عملیات نیز تعدادی از آن‌ها کشته و زخمی شده‌اند.

به گفته منابع لبنانی، ارتش اسرائیل هم اکنون وارد منطقه شده است تا کشته‌ها و زخمی‌ها را خارج کند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • گزارشگر سازمان ملل خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم صهیونیستی شد
  • پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو : خجالت بکش
  • پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو: خجالت بکش
  • پیام اسیر اسرائیلی به نتانیاهو ؛ خجالت بکش!
  • اسیر بعدی اسرائیلی که نتانیاهو می‌کشد کیست؟
  • حماس: تعداد اسیران فلسطینی را به ازای هر سرباز اسرائیلی از ۵۰۰ به ۵۰ کاهش دادیم
  • منبع حماس: ۳۰ افسر شاباک اسیر حماس هستند
  • ۳۰ژنرال و افسر اسرائیلی در اسارت حماس/حضور سنوار در مناطق عملیاتی
  • شمار نظامیان کشته شده اسرائیل در جنگ غزه به 606 نفر رسید