Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل گفت: مرحله اول جشن «عاطفه ها» همزمان با سراسر کشور از ۷ شهریورماه با شعار «شور حسینی و مهر دانش‌آموزی» در ۲۱۲ پایگاه استان اردبیل برگزار می شود.

«حسین دشتی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: مرحله اول جشن «عاطفه ها» همزمان با سراسر کشور از 7 شهریورماه با شعار «شور حسینی و مهر دانش‌آموزی» در 212 پایگاه ثابت و سیار استان اردبیل برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل تصریح کرد: تقارن ایام بازگشایی مدارس با ماه محرم موجب نامگذاری شعار جشن عاطفه ها مزین به ایام محرم شده است.

 

این مقام مسئول یادآور شد: بیش از 6 هزار و 200 دانش آموز تحت پوشش حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند که برای تامین نیازهای تحصیلی آنها از طریق جشن عاطفه ها با حمایت مردم مایحتاج لوازم نوشت افزار و تحصیلی آنها تامین می شود.

 

وی اذعان داشت: خیرین استان با احسان و نیکوکاری تاکنون در تامین نیازهای اساسی دانش آموزان بی بضاعت مشارکت بسیار خوبی داشته اند و امیدواریم نذورات و احسان حسینی مردم نوع دوست استان نیز در این راه هزینه شود.

 

دشتی افزود: بیش از 212 پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد امام خمینی از 7 شهریور در مناطق مختلف استان مستقر خواهند بود.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان عنوان کرد: مرحله دوم این جشن پس از بازگشایی مدارس در مدارس سطح استان با مشارکت دانش آموزان خیر انجام خواهد شد.

 

وی خاطر نشان کرد: بیش از 180 هزار پارکت کمک های مردمی همزمان با مرحله دوم در بین دانش آموزان توزیع و کمک های این قشر نیز پس از دریافت برای سال تحصیلی دانش آموزان بی بضاعت هزینه خواهد شد.

 

دشتی ادامه داد: نیکوکاران و خیرین می توانند برای مشارکت در جشن عاطفه ها با کد آنی پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* کمک های خود را به شماره حساب های کمیته امداد واریز کنند.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تاکید کرد: سال گذشته بیش از 24 میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی در جشن عاطفه ها جمع آوری شد که امسال نیز پیش بینی می شود این کمک ها افزایش داشته باشد.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: هفته دولت مسجد روز جهانی مسجد عید غدیر شبستان یزد شیراز مراسم عمامه گذاری روز جهانی مساجد مساجد غدیر خیرین و نیکوکاران دانش آموزان بی بضاعت جشن عاطفه ها اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد

وام خوداشتغالی، کمک بلاعوض، قرض‌الحسنه و خدمات در حوزه مسکن، جهیزیه، لوازم ضروری زندگی و درمان از جمله درخواست‌های مردمی در میز خدمت ستادهای استانی کمیته امداد امام خمینی(ره) در دور دوم سفر رییس جمهور به استان سمنان است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سمنان برپایی ستادهای ارتباطات مردمی را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رییس جمهور به این استان در بهار ۱۴۰۳ برشمرد و  گفت: برپایی میزهای خدمت و ستاد پاسخگویی، اصلی‌ترین برنامه‌های سفرهای استانی رییس جمهور و گواه مردمی بودن دولت آیت‌الله رییسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی برای مدد جویان کمیته امداد امام خمینی (ره)
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس
  • شاهد تحول در خدمت‌رسانی در کمیته امداد امام‌خمینی(ره) بودیم
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • اجازه ندهید حتی یک کودک از تحصیل جا بماند
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد