Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اهواز گفت: ۱۳ رشته جدید برای سال تحصیلی ۹۹-۹۸ به لیست رشته‌های دانشگاه آزاد اهواز اضافه شده است.

حجت‌الاسلام فرج‌الله براتی، رئیس دانشگاه آزاد اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص رشته‌های جدید این واحد دانشگاهی گفت: ۱۳ رشته جدید به لیست رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اهواز اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت‌الاسلام براتی افزود: بر این اساس، رشته‌های حسابداری، علوم قضایی، گیاه پزشکی، مددکار اجتماعی، مدیریت امور بانکی، مدیریت بیمه، مدیریت صنعتی، مدیریت کسب و کار‌های کوچک، مشاوره، مطالعات خانواده، معماری داخلی، مهندسی ورزش و نقاشی به لیست رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اهواز اضافه شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اهواز ادامه داد: متقاضیان تحصیل در دانشگاه آزاد اهواز می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

وی با بیان اینکه آغاز تحصیل برای ثبت‌نام‌کنندگان، نیمسال اول ۹۹-۹۸ خواهد بود، خاطرنشان کرد: در این رشته‌ها، دانشجویان می‌توانند به صورت پاره‌وقت و تمام‌وقت در دانشگاه آزاد اهواز به تحصیل بپردازند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه آزاد اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۰۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود حق بجانب عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲ رشته جدید به رشته‌های دانشگاه آزاد واحد قوچان اضافه‌شده است، اظهار کرد: مهندسی کامپیوتر گرایش اینترنت اشیا در مقطع کارشناسی ارشد برای اولین بار در سطح دانشگاه آزاد کشور و ریاضی گرایش آنالیز در مقطع دکتری رشته‌های جدید این دانشگاه به‌حساب می‌آیند و از مهرماه ۱۴۰۳ هر دو رشته دانشجو می‌پذیرند.

رئیس دانشگاه آزاد قوچان ادامه داد: این دانشگاه به‌عنوان اولین واحد دانشگاهی از مجموعه دانشگاه‌های آزاد در سال ۱۴۰۰ میزبان نخستین نشست تخصصی اینترنت اشیا با حضور اساتید دانشگاه‌های داخلی و خارجی بوده است.

وی بیان کرد: راه‌اندازی رشته مهندسی اینترنت اشیا می‌تواند زمینه‌ساز ورود به انقلاب صنعتی نسل چهارم بوده و موجب شود دانشگاه‌های کشور دوشادوش سایر کشورهای توسعه‌یافته حرکت کند.

کد خبر 6088176

دیگر خبرها

  • دانشجویان پاریسی هم به جمع معترضان علیه اسرائیل اضافه شدند
  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود
  • هشدار برای تغییر تعادل جنسیتی دانشگاه‌ها