Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سیف الله ابوترابی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد صدور کارت هوشمند ملی گفت: در حال حاضر بیش از ۵۲ میلیون و ۸۵۰ هزار نفر ثبت نام تکمیلی را انجام دادند و تعداد زیادی کارت را دریافت کرده اند و به مرور نیز برای افرادی که در نوبت دریافت کارت هستند،   کارت هوشمند صادر می شود.

سخنگوی سازمان ثبت احوال از تشکیل کارگروهی به دستور وزیر کشور خبر داد و گفت: در این کارگروه دستگاه‌های مختلف مرتبط با ثبت احوال عضو هستند و قرار است با همکاری دستگاهها طمینه استفاده از کارت هوشمند برای ارائه تمامی خدمات به هموطنان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابوترابی گفت: علیرغم همه گرفتاری‌ها و مشکلات صدور کارت هوشمند به سرانجام رسیده و تصمیم بر این شده که حداکثر تا سه سال تجمیع تمامی کارت های موجود انجام شود بطوریکه همه مردم از فقط از یک کارت آن هم کارت هوشمند ملی استفاده کنند.

به گفته وی، جلسات این کارگروه از یک سال قبل آغاز شده و امیدواریم با اتمام پروژه کارت هوشمند در پایان سال به اهداف کارگروه که تجمیع کارتها است، برسیم.

وی با تاکید بر اینکه تامین بدنه کارت هوشمند ملی بر اساس قانون با چاپخانه دولتی است گفت :تاکنون تعداد محدودی کارت صادر شده است و چاپخانه دولتی قول داده تا پایان سال ۹ میلیون کارت را تحویل دهد و ما آمادگی داریم طی ۶ ماه به تمام افراد واجد شرایط کارت ارائه دهیم چرا که ظرفیت نرم افزاری و سخت افزاری لازم را فراهم کرده ایم.

سخنگوی سازمان ثبت احوال اظهار داشت:تاکنون بیش از ۸۴ درصد جمعیت واجد شرایط کارت هوشمند ملی خود را دریافت کردند و بقیه افراد نیز سریعتر برای ثبت‌نام کارت به دفاتر مراجعه کنند چرا که ارائه خدمات فقط از طریق کارت هوشمند انجام می شود.

کد خبر 4701183 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان ثبت احوال صدور کارت هوشمند ملی شهرداری تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه اربعین حسینی سازمان حج و زیارت نیروی انتظامی پیروز حناچی حج تمتع 98 پلیس راهور شورای شهر تهران وضعیت معابر شهردار تهران بنیاد شهید و امور ایثارگران سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۱۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این قورباغه‌ طلایی سمی‌ترین موجود جهان است

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 مانتلای طلایی، قورباغه‌ای به رنگ زرد، نارنجی یا قرمز به انداه 20 تا 26 میلی‌متر است. پوست روشن و رنگ آن، به شکارچیان هشدار می‌دهد که این قورباغه سمی است. تصور می‌شود که رنگ‌های درخشانی که مانتلای طلایی دارد، نمونه‌ای از رنگ هشدار است که به شکارچیان، از ماهیت سمی قورباغه هشدار می‌دهد. این قورباغه‌ها بر خلاف ظاهر غلط اندازشان سمی ترین موجود روی زمین هستند. یکی از این قورباغه ها به اندازه‌ای سم در بدن خود دارد که می تواند بیش از 10 مرد بالغ را در عرض سه دقیقه بکشد. تصاویر این قورباغه را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • لزوم هوشمندسازی کارت‌های پایان خدمت قدیمی
  • زائران حج تنها با کارت هوشمند امکان ورود به مکه را دارند
  • «کارت هوشمند حج»؛ فناوری جدید عربستان برای حجاج
  • استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی از طریق سایت «سهما»
  • سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد؛ تمدید زمان ارسال کد استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • ثبت کد ارسالی برای استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع+ جزئیات
  • تمدید ثبت کد اعتبار سنجی کارت هوشمند اتباع
  • بسته تشویقی شهرسازانه ویژه بافت‌های فرسوده شهر اصفهان
  • این قورباغه‌ طلایی سمی‌ترین موجود جهان است