Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@12:44:52 GMT

یک مسابقه استعدادیابی جدید روی آنتن شبکه 3

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۱۳۵۱

مسابقه تلویزیونی «میدون» به تهیه کنندگی سیدمحمدحسین هاشمی گلپایگانی بزودی روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

اخبار فرهنگ و هنر _ «میدون» یک رقابت تلویزیونی استعدادیابی شغلی است که با هدف مشاوره و حمایت از کسب‌ و کارهای برتر نوپا، طراحی شده و با حضور ۴ داور متخصص و فعال در حوزه کسب و کار نوین پخش خود را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فصل نخست «میدون» در ۲۶ قسمت و به صورت ۲ روز در هفته روانه آنتن خواهد شد.

مینا مهرنوش عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، مدیرعامل چندین شتاب دهنده و مرکز استعدادیابی و خلاقیت کسب و کار، علیرضا یونچی عضو مجمع عالی واردات،  پرویز کرمی دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان و امیرحسین اسدی، مدیرعامل چندین شتاب دهنده و استارت آپ، تیم داوری نخستین دوره از مسابقه بزرگ تلویزیونی «میدون» را تشکیل می‌دهند.

در این برنامه که اکنون پیش تولید خود را سپری کرده است، ۳ شرکت کننده راه یافته به هر قسمت به ارائه طرح خود می پردازند و کارآفرین برتر هر شب با نظر داوران و جمعی از دانشجویان نخبه ایرانی انتخاب خواهد شد.

در انتهای هر هفته با رأی مخاطبان، «کارآفرین برگزیده» از میان نفرات برتر هر قسمت انتخاب شده و تا سقف ۱ میلیارد تومان وام برای تبدیل طرح منتخب به کار صنعتی به برگزیده اختصاص داده می شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شبکه سه سیما مسابقه استعداد یابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۱۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمد تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی که در ایام چهل و دومین جشنواره فجر روی آنتن رفته بود؛ با وقفه‌ای کوتاه از امشب جمعه ۷ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود.
در این دوره برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی و مهمان، میز «نقدسینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق و میز «نقدسینمای جهان» با حضور سید حمید قادری و آرش خوشخو و همچنین با پخش میان‌برنامه‌های متنوع روی آنتن می‌رود.

دیگر خبرها

  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • «بازی اختاپوس» از شبکه افق پخش می‌شود
  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • انتقاد شدید باشگاه تراکتور از مجریان شبکه تلویزیونی «سهند»
  • بدقولی کنداکتوری تلویزیون این بار با برنامه «هفت»
  • خبر‌های رسانه هشتم اردیبهشت
  • برنامه سینمایی «هفت» از شبکه نمایش
  • «غرغر خان» به باغ شادونه رسید/ یک ماجرای جدید
  • نمایش ۲ فیلم برای جامعه ورزش پهلوانی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی