Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،  معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی لرستان در حاشیه افتتاح این مرکز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر حدود ۶ هزار بیمار اعصاب و روان در استان ثبت شده است.

لیلا طاهری افزود: از این تعداد، ۴۵۰ نفر از مراکز شبانه روزی، ویزیت و روزانه اعصاب و روان، خدمات توانبخشی، درمانی و حرفه ای دریافت می کنند تا توانمند شوند و زمینه ورود آنها به جامعه و پذیرش آنها در اجتماع فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: مرکز توانبخشی بیماران روانی مزمن آمین در بروجرد پنجمین مرکز شبانه روزی نگهداری و توانبخشی بیماران اعصاب و روان است که در استان در راستای بهبود و توانمند سازی این بیماران، کاهش بیماران پشت نوبت و کوچک سازی موسسات نگهداری از این بیماران راه اندازی شد.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی لرستان اظهارداشت: مرکز توانبخشی بیماران روانی مزمن آمین در بروجرد، از ظرفیت پذیرش ۵۰ بیمار برخوردار است که کارهای درمانی و آموزشی متعددی برای آنها انجام می شود.

طاهری یادآور شد: برای تجهیز این مرکز بیش از ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

رئیس اداره بهزیستی بروجرد در حاشیه افتتاح این طرح در  گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت:  فضای فیزیکی و ساختمان این مرکز متعلق به بهزیستی بوده که برای  راه اندازی مرکز بیماران اعصاب و روان امین به منظور تعمیر و تجهیز در اختیار مرکز شبانه روزی بیماران روانی مزمن آمین قرار داده شده است.

کرم رضا پیردایه ادامه داد: یک مرکز شبانه روزی نگهداری بیماران اعصاب و روان ابن سینا در بروجرد وجود دارد، که هم اکنون ۱۲۰ بیمار اعصاب و روان بصورت استانی در آن پذیرش و نگهداری می شود.

در گرامیداشت هفته دولت ۵۷ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۷۷ میلیارد تومان در بروجرد به بهره برداری می رسد که با بهره برداری از این طرح ها زمینه اشتغال مستقیم ۲۴۸ نفر فراهم خواهد شد.

۱۹۲۰/۷۲۷۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر اشتغال بهزیستی جامعه شبانه روزی بیماران قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۱۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان

به گزارش­ ­­­­خبرگزاری صدا و سیما؛ ­دکتر پروانه کریم‌زاده افزود:­­ در این دوره از کنگره ۱۵ پنل علمی طراحی شده که با حضور اساتید جوان و اساتید مجرب و پیشکسوت برگزار خواهد شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی­ در این مراسم از برگزاری سالانه کنگره مغز و اعصاب کودکان در استان‌های مختلف ­ابراز خرسندی کرد و گفت: این تصمیم ارزنده گرفته شد تا از تمام اعضای انجمن مغز و اعصاب کودکان حمایت شود. زالی تصریح کرد: فارغ‌التحصیلان این رشته علاوه بر اینکه افراد برجسته‌ای هستند، در حوزه علمی و آکادمیک نیز می‌درخشند، چراکه این رشته بسیار پیچیده، داینامیک و دائم در حال تغییر است. از طرفی انعطاف‌پذیری رشته برای پذیرش نوآوری‌های ملی در عرصه جهانی نیز زبانزد است. دکتر زالی با تاکید بر اینکه برای موفقیت در این رشته پزشکی به صبر و متانت بسیاری نیاز است، گفت: از همین‌رو فارغ‌التحصیلان و متخصصان این رشته افراد برجسته در امر اخلاق هم هستند. وی در پایان از دوران پربار شاگردی خود در محضر استاد غفرانی یاد کرد و خود را به خانواده پرافتخار بیمارستان مفید متعلق دانست. در ادامه این مراسم ­دکتر محمود محمدی رئیس بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان، انجمن مغز و اعصاب کودکان را یکی از منسجم‌ترین انجمن‌های علمی با اهداف مشترک خواند. بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان از امروز در مرکز قلب تهران به میزبانی ­دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز شده و تا سه روز آینده­ ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند