Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسلامی اسلامی با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن گفت: در هفته جاری عملیات اجرایی ساخت ۱۱۰ هزار واحد از این طرح در هفته دولت و با حضور رئیس جمهور کلنگ زده می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، «محمد اسلامی» با حضور در برنامه صبح بخیر ایران شبکه یک سیما در تشریح برنامه‌های وزارت راه و شهرسازی در حوزه مسکن با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن، گفت: حدود ۶۰ هزار واحد از این طرح هم‌زمان با رونمایی آن در سال گذشته توسط رئیس‌جمهوری آغاز شد و در هفته جاری عملیات اجرایی ساخت ۱۱۰ هزار واحد از این طرح نیز در هفته دولت توسط رئیس جمهور کلنگ‌زنی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه‌های مختلفی که در زمینه تولید مسکن با نهاد‌های مختلف از جمله وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منعقد شده است، ‌بیان کرد: تولید مسکن در کشور برای قشر هدف صورت می‌گیرد تا بتوانیم بازار مسکن را کنترل کنیم و زمینه را برای خانه‌دار شدن مردم فراهم کنیم.

 

وی در ادامه در خصوص پروژه‌های حوزه راه وزارت راه و شهرسازی گفت: کشور ما کشور پر ظرفیت و پهناوری است و تراکم و پراکندگی جمعیت فراوانی دارد. در حال حاضر حدود ۲۲۰ هزار کیلومتر راه در کشور داریم که ۱۰۳ هزار کیلومتر آن راه‌های روستایی است، این در حالی است که پیش از انقلاب تنها  ۳ هزار کیلومتر راه روستایی داشتیم.

 

اسلامی در ادامه بیان کرد: مهم‌ترین برنامه وزارت راه و شهرسازی در حوزه راه ایمنی و افزایش ظرفیت عبور و مرور است./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد روز جهانی مسجد عید غدیر هفته دولت شیراز شبستان یزد روز جهانی مساجد مراسم عمامه گذاری مساجد غدیر طرح اقدام ملی محمد اسلامی وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • قانون بیمه‌ کارگران ساختمانی ابلاغ شد
  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • ◄ فهرست 50 اقدام بسیار مهم وزارت راه و شهرسازی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • کلنگ‌زنی مینی پالایشگاه دهدشت با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران