Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@12:41:00 GMT

آزمون: یوفا تیم خوبی است و مربی توانمندی دارد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۱۷۲۵

آزمون: یوفا تیم خوبی است و مربی توانمندی دارد

به گزارش وانانیوز، 

از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر روسیه زنیت در خانه یوفا به میدان رفت و با یک گل مغلوب شد. تک گل این بازی را فومین در دقیقه 79 به ثمر رساند. سردار آزمون 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و در گلزنی ناکام بود.

آزمون بعد از اولین باخت فصلشان در مصاحبه با سایت «اسپورت اکسپرس» روسیه گفت: بازی بر وفق مراد بود و ما فرصت هایی برای گلزنی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یوفا تیم خوبی است و مربی توانمندی دارد. یوفا در نیمه دوم بازی تلاش کرد تا موقعیت هایی داشته باشد و در نهایت به گل هم رسید.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۱۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امشب رم و اودینزه مسابقه‌ای ویژه و ‏متفاوت خواهد بود. ‏

بازی دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه 71 ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏

در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی 1-1 ادامه پیدا خواهد ‏کرد. یعنی امشب در خانه اودینزه شاهد حدود بیست دقیقه مسابقه ‏خواهیم بود تا تکلیف امتیازها مشخص شود. ‏

یک تفاوت مهم بازی امشب برای رم حضور فیکس سردار آزمون ‏است. آزمون در بازی 14 آوریل در فهرست هم حضور نداشت اما ‏درخشش سردار و گلزنی او در بازی سه روز پیش مقابل بولونیا باعث ‏شده ستاره ایرانی توسط دانیله ده‌روسی در ترکیب اصلی این مسابقه ‏قرار بگیرد. ‏

ترکیب اصلی رم برای دیدار با اودینزه:‏

اسویلار، کارسدروپ، کریستانته، اسمالینگ، پیگرینی، تامی آبراهام، ‏پائولو دیبالا، مانچینی، اسپینازولا، آنخلینیو، سردار آزمون.

دیگر خبرها

  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • رم با سردار 22 دقیقه بازی کرد، گل زد و برد!‏
  • عکس| پاداش ده‌روسی برای گلزنی سردار آزمون
  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد