Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از همدان، برگزیدگان بخش هنرهای تجسمی بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت معرفی شد که در این بین اثر هنری زهرا افشار دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی همدان در رشته تذهیب خوش درخشید.
آمار ثبت‌نام کنندگان بخش هنری بیست‌و‌چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، ۸ هزار و ۵۰۰ نفر در سه گروه دانشجویان، اساتید و کارکنان بود که رشته عکاسی با ۴ هزار ۸۰۰ شرکت کننده بیشترین ثبت نامی را در میان سایر رشته‌ها به خود اختصاص داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از عکاسی، رشته نقاشی و خوشنویسی به ترتیب با هزار و ۲۰۰ و هزار و ۱۰۰ شرکت کننده بیشترین آمار ثبت نام کنندگان را در این دور از جشنواره داشته است.
طراحی پوستر، معرق و منبت، فیلم کوتاه، تذهیب و پی‌نما به ترتیب در رتبه‌های بعد علاقمندی شرکت کنندگان قرار دارد.
شرکت کنندگان در رشته خوشنویسی این دور از جشنواره متن آیه ۹ سوره مبارکه عنکبوت «وَالَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَنُدْخِلَنَّهُمْ فِی الصَّالِحِینَ» را به صورت نستعلیق و شکسته نستعلیق به دبیرخانه بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت ارسال کردند.
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، سبزوار، شیراز و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به ترتیب بیشترین علاقمندان به رشته‌های هنری را در این جشنواره داشته‌اند.
بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت آبان ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان جشنواره قرآن وزارت بهداشت بخش هنری هنر قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست

دکتر مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در پیامی ۱۵ اردیبهشت روز ماما را به فعالان این رشته تبریک گفت.

در این پیام آمده است: عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست که نبض حیات را در نوزاد متجلی می‌سازد و از جان مادر حفاظت می‌کند.

اکنون که سیاست‌های جوانی جمعیت در کشور در حال اجراست نقش شما ماما به‌عنوان خط مقدم مراقبت‌های مادر و جنین و کلید سلامت خانواده بیش از هر زمان ارزشمند است.

همکاران ماما، همواره علم و تخصص را با عشق و ایثار، متعهدانه در راه اعتلای سلامت مادران و فرزندان این سرزمین نثار می کنند و برای تحقق این هدف، ذره ای از مسیر سبزی که در آن گام نهاده اند پا پس نکشیده اند و همچنان سربلند و پرافتخار با گام هایی استوار مشغول به خدمت رسانی هستند.

اینجانب فرارسیدن ‌روز ماما را به همه تلاشگران جامعه مامایی در مراکز درمانی و همچنین اساتید و دانشجویان گرانقدر فعال در این رشته در سطح کشور و استان بویژه در دانشگاه علوم پزشکی قم تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای همه شما عزیزان و خانواده های محترمتان سلامتی و بهروزی را خواهانم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • عطیه الهی در دستان پرتوان ماماهاست
  • جذب بیش از ۱۵۰ بهورز در مشهد؛ امسال
  • جذب بیش از 150 بهورز در مشهد ؛ امسال
  • معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد؛ زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می‌شود
  • نتایج اولیه آزمون دستیاری پزشکی در نیمه دوم خرداد اعلام می شود
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • چارت سازمانی مرکز بهداشت گلشن تصویب شد
  • رقابت ۱۲۰۰۰ داوطلب در آزمون دستیاری/ اعلام حقوق دستیاران