Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی‌اصغر یوسف‌نژاد» عضو هیات رئیسه مجلس در ادامه جلسه امروز –یکشنبه- مجلس شورای اسلامی از اعلام وصول چند سوال ملی نمایندگان از وزرای دولت خبر داد و گفت: سوال ملی «داریوش اسماعیلی» نماینده سروستان از «سید علیرضا آوایی» وزیر دادگستری در خصوص عدم برخورد سازمان تعزیزات حکومتی با گرانی‌های غیرعادی و سوء‌استفاده برخی افراد از افزایش قیمت‌ها، همچنین سوال ملی، «مهرداد لاهوتی»؛ نماینده لنگرود از وزیر دادگستری در خصوص اقدامات صورت گرفته در خصوص جزء یک بند «ب» ماده ۱۱۳ قانون برنامه ششم توسعه اعلام وصول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از اعلام وصول سوال ملی «علی مطهری»، «الیاس حضرتی» و «مصطفی کواکبیان» نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی از وزیر دادگستری در ارتباط با علت مرگ «علیرضا شیرمحمدی»، در زندان فشافویه خبر داد

یوسف نژاد افزود: سوال ملی «سید فرید موسوی» نماینده تهران از «محمد شریعتمداری» وزیر صمت درباره اقدامات این وزارتخانه در رابطه با تکالیف مندرج در بندهای ۷ تا ۱۱ مصوبه هیات وزیران در جهت بهبود فضای کسب‌وکار کشور، سوال ملی «رضا انصاری» نماینده داراب از وزیر صمت در خصوص عدم پایبندی شرکت‌ خودروسازی سایپا به تعهدات پیش‌فروش و همچنین سوال ملی «سید ناصر موسوی لارگانی» نماینده فلاورجان از وزیر صمت  درباره اصرار به استمرار حضور بازنشستگان در وزارت متبوع و شرکت‌های زیرمجموعه آن، سوال ملی «امیر خجسته» نماینده همدان از وزیر صنعت، معدن و تجارت در ارتباط با عدم مهار قیمت خودرو در کشور و همچنین سوال ملی «هاجر چنارانی» نماینده نیشابور از وزیر صمت در خصوص برنامه آن وزارتخانه به منظور حمایت از قطعه‌سازان داخلی اعلام وصول شد.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی همچنین از اعلام وصول دیگر سوال ملی خجسته نماینده همدان از وزیر صمت درباره علت عدم توجه به حل مشکل قیمت‌های کاذب در بازار خودرو و خبر داد و گفت: همچنین سوال منطقه‌ای «بیت‌الله عبداللهی» نماینده اهر و هریس از وزیر ورزش و جوانان در خصوص بی‌توجهی به تکمیل ورزشگاه‌های اهر و میدان فوتبال هریس و همچنین دیگر سوال منطقه‌ای این نماینده از «رضا اردکانیان» وزیر نیرو در رابطه با نیمه تمام ماندن سد ایثار اهر و هریس اعلام وصول شد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از مرکز آموزش عمومی انتخابات الکترونیک در لواسان

به گزارش خبرنگار مهر، احمد وحیدی ظهر جمعه با حضور در شهر لواسان از مرکز آموزش عمومی انتخابات تمام الکترونیک در لواسان بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور وجود دارد.

وی اضافه کرد: در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم که بزرگ‌ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند.

این مسئول گفت: برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در مراکزی به دست اندرکاران آموزش داده می‌شود، که از این مراکز و نحوه اجرای آن بازدید شد.

کد خبر 6095845

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از مرکز آموزش عمومی انتخابات الکترونیک در لواسان
  • نماینده کارگران: وزیر کار به دنبال کنار گذاشتن تشکل‌های کارگری است
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود شیمیایی مرتفع می‌شود
  • بهترین وزیر آموزش و پرورش بعد از انقلاب که بود؟
  • اتاق فکر سیاست‌های اقتصادی با حضور بخش خصوصی تشکیل شود
  • چند درصد چک‌ها در اسفند ۱۴۰۲ برگشت خورد؟
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیران خارجه ایران و قطر در خصوص تحولات منطقه
  • گفت‌و‌گوی تلفنی امیرعبداللهیان با وزیر امور خارجه قطر
  • تعداد چک‌های مبادله‌ای در اسفندماه از مرز ۹ میلیون فقره گذشت