Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@05:13:47 GMT

تاریخ حضور زنان در استادیوم مشخص شد؛از 18 مهر

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۲۴۰۹

تاریخ حضور زنان در استادیوم مشخص شد؛از 18 مهر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جمشید تقی زاده روز یکشنبه در تشریح اقدامات معاونت پارلمانی وزارت ورزش در هفته دولت به خبرنگاران گفت: «این  نخستین حضور زنان در ورزشگاه آزادی است که این دیدار ساعت۱۷:۳۰ روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.»

او درباره ورود زنان به ورزشگاه ها گفت: «منع قانونی وجود ندارد و ما باید زیر ساخت ها را فعال کنیم که در حال انجام است و ۱۸ مهر نخستین حضور زنان در ورزشگاه آزادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
معاون حقوقی وزارت ورزش ادامه داد: «نگاه ما در تمامی سطوح برای زنان فراهم کردن مقدمات آنها در عرصه های بین المللی است و تبعیض جنسیتی هم نداریم.»

تقی زاده با اشاره به از سرگیری نشست هایی در حل مسائل قانونی واگذاری به  ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: «به دلیل موانع قانونی فرآیند واگذاری به تاخیر افتاد که در این باره و برای رفع مشکل حقوقی نشستی با حضور وزیر ورزش و جوانان و نمایندگان سازمان بورس و دیوان محاسبات و برخی نمایندگان در کمیسیون اصل ۴۴ برگزار می شود تا به جمع بندی در این زمینه برسیم.»

با اعلام تقی‌زاده، این نشست هفته آینده برگزار خواهد شد.
255 251

کد خبر 1292885

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ورود زنان به ورزشگاه وزارت ورزش و جوانان ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال استان البرز دونالد ترامپ ایران و آمریکا استان کردستان سینمای ایران امانوئل مکرون خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد

ورزشگاه دیدار آبی پوشان و سپاهان اعلام شد

طرفداری | ورزشگاه محل برگزاری یک مسابقه از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی( یادواره آزادسازی خرمشهر) باشگاه های کشور فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اعلام شد.

مسابقه دو تیم آبی پوشان جنوب – سپاهان اصفهان روز جمعه ۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • مایملک قانونی سرخابی‌ها؛ دو ورزشگاه و یک ساختمان اداری
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • جام حذفی ایران؛ محل برگزاری بازی سپاهان مشخص شد
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز تا اطلاع ثانوی ممنوع