Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد؛ حسام‌الدین آشنا، مشاور رییس‌جمهور با انتقاد از شیوه نوین تبلیغات در صدا و سیما در قالب مشارکت در سود، تاکید کرد این نوع تبلیغات نیاز به کسب مجوز از نهاد‌های نظارتی دارد.
حسام‌الدین آشنا، مشاور رییس‌جمهور و نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر صداوسیما در نامه‌ای خطاب به حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای نسبت به مدل جدید کسب درآمد صداوسیما تذکر داد و خواستار اخذ مجوز صداوسیما از نهاد‌های نظارتی از جمله شورای نظارت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نامه آمده است: «سازمان صداوسیما در حوزه تبلیغات تجاری، مدل جدید کسب درآمد تحت عنوان «revenue sharing» را برگزیده است. تبلیغات شرکت عالیس نمونه این مدل جدید کسب درآمد است.
در این مدل، سازمان در افزایش درآمد آگهی‌دهنده شریک است. اشکال وارده به مدل جدید کسب درآمد سازمان، ایجاد شبه انحصار تبلیغاتی برای شرکت‌های تازه‌وارد بازار است.
این نوع تبلیغات با توجه به قابلیت الگویی و تعمیم‌پذیری و اثرگذاری‌شان بر سبک زندگی و سبک مصرف، باید نیاز به کسب مجوز از نهاد‌های نظارتی از جمله شورای نظارت را داشته باشند.
استدعا است دستور فرمایید ضمن مکاتبه با سازمان در خصوص موارد مطروحه در این نامه، کارشناسان شورای نظارت، گزارشی جامع درباره ابعاد مختلف مدل جدید کسب درآمد صداوسیما تهیه کنند.»

برچسب ها: حسام‌الدین آشنا ، صداوسیما

منبع: خرداد

کلیدواژه: حسام الدین آشنا صداوسیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان حجت الاسلام والمسلمین موسی پور در دیدار با مسئولان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان گفت: باید از فرصتی که سردار سلیمانی در استان کرمان ایجاد کرده با طرح‌های خلاقانه و نو برای رشد فرهنگی بهره ببریم.
وی به عملیات شگفت آور وعده صادق هم اشاره کرد و گفت اکنون ایران اسلامی تحت زعامت رهبر معظم انقلاب به عنوان یک ابرقدرت در منطقه مطرح است. 
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور دیشب هم با خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان دیدار کرد و گفت : افتخار و عزت این نظام مدیون ایثارگری های شهدا وخانواده های معظم آنهاست .

دیگر خبرها

  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • مارک زاکربرگ: متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • عزت نظام اسلامی مدیون ایثارگری‌های شهدا وخانواده‌های معظم آنان
  • مارک زاکربرگ می‌گوید متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • تصویب قانون امباپه در شورای شهر مادرید!
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای