Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، نمایشگاه عکس و پوستر سیمای خورشید به مناسبت هفته دولت در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تالش افتتاح شد.

سید عیسی مهدوی، فرماندار شهرستان تالش در حاشیه بازدید از این نمایشگاه با تاکید بر اینکه در هفته دولت برنامه‌های متنوع و متعددی را خواهیم داشت، گفت: برگزاری نمایشگاه‌های عکس و پوستر، اجرای جنگ شادی، برگزاری محافل قرآنی در مساجد شهرستان و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جمله برنامه‌های پیش بینی شده و اجرایی در هفته دولت به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

به همین مناسبت نمایشگاه صنایع دستی و عکس نیز در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش برپا شده است.

بهرام خوشحال، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تالش با بیان اینکه این نمایشگاه تا پایان هفته دولت برای بازدید علاقه‌مندان برپا است، گفت: بیش از ۲۰۰ اثر صنایع دستی شامل معرق کاری، نقاشی روی سفال و ظروف شیشه‌ای، تزئینات داخل خودرو و منزل و ۵۰ تابلوی آبرنگ و رنگ روغن از مناظر دیدنی و جاذبه‌های توریستی شهرستان تالش از ۱۰ هنرمند این شهرستان در ۲ غرفه این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/ع

گشایش نمایشگاه عکس و پوستر سیمای خورشید به مناسبت هفته دولت در تالش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد هنرهای تجسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیر هنرستان هنرهای زیبای پسران شهرضا گفت: این نمایشگاه با منتخبی از آثار تجسمی هنرجویان گرافیک و انیمیشن هنرستان هنرهای زیبا در نگارخانه حکیم الهی شهرضا بر پا شده است.


ولی الله توکلی بیان داشت: بیش از ۵۰ اثر در زمینه های عکاسی، عروسک سازی، طراحی دیجیتال، چاپ دستی، پوستر و طراحی به نمایش در آمده که نتیجه تلاش های یک ساله هنرجویان در شناخت جهان هنر و مهارت آموزی در شیوه های مختلف هنری است.
این نمایشگاه تا ۲۰ اردیبهشت ماه صبح ها از ساعت ۸ تا ۱۲ و عصرها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ پذیرای بازدیدکنندگان است.

دیگر خبرها

  • انهدام یک شرکت هرمی در تالش
  • آموزش و پرورش زیرساخت کشور را می‌ سازد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان شهرضایی
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • معناهای آشکار و پنهان در پوستر نمایشگاه امسال کتاب تهران
  • برپایی نمایشگاه هنر در لارستان همزمان با هفته کار و کارگر + تصاویر
  • برپایی نمایشگاه متفاوت با موضوع عفاف و حجاب در یزد