Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی برنا؛ اعضای هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران در یکصدو شصتمین جلسه و همزمان با آغاز سومین سال این دوره انتخاب شدند.

محسن هاشمی با 18 رای از 21 اراء اخذ شده برای سومین سال رییس شورای اسلامی پنجمین دوره شورا شد.

همچنین در جریان انتخاب نایب رییس شورا دو نامزد این پست آقایان امینی و فراهانی خود را در معرض رای اعضا قرار دادند که در نهایت سید ابراهیم امینی با 17 رای از 21 آراء حاضر به عنوان نایب رییس شورا در سال سوم انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید فراهانی دیگر نامزد این پست نیز 4 رای اخذ کرد.

در جریان انتخاب دو منشی هیات رییسه نیز خانم ها بهاره آروین، زهرا نژاد بهرام و الهام فخاری به عنوان کاندیدا خود را معرفی کردند.

در نهایت بهاره آروین با 14 رای، زهرا نژاد بهرام 16 رای به عنوان منشی های هیات رییسه در سال سوم انتخاب شدند. الهام فخاری نیز در این رقابت 9 رای اخذ کرد.

در ادامه جلسه رای گیری برای انتخاب سخنگوی شورا با کاندیداتوری علی اعطا صورت گرفت که در نهایت وی با 20 رای از 21 رای اخذ شده برای دوسال باقی مانده از دوره پنجم شورا به عنوان سخنگوی شورا انتخاب شدند.

همچنین در این جلسه رای گیری برای انتخاب خزانه دار شورا نیز صورت گرفت که سید حسن رسولی برای سال سوم نیز به عنوان خزنه دار شورا با 20 رای از 21 رای اخذ شده انتخاب شد.

 

خبرنگار: سیمین برادران

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رقابت شورای اسلامی شورای اسلامی شهر تهران شورای شهر صحن علنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر عباس طهماسبی ظهر یکشنبه در همایش گرامیداشت روز ملی شوراها اظهار کرد: جایگاه شوراها در قانون اساسی بسیار رفیع است به طوری که یک فصل از قانون اساسی مربوط به شوراها بوده و طبق اصل هفتم قانون اساسی شوراها از ارکان تصمیم گیری و اداره امور کشورند.

وی افزود: اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و طبق وظیفه قانونی، همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند.

وی اضافه کرد: جامعه شورایی کشور در راستای توسعه پایدار به دنبال حکمرانی خوب شهری با مشارکت همه شهروندان در تصمیم گیری ها است و از سوی دیگر همراه دولت، جامعه مدنی و بخش خصوصی است.

میزان مشارکت مردم در فعالیت‌ها باید افزایش یابد

رئیس شورای شهر بیجار با بیان اینکه راه سنجش موفقیت هر مجموعه سازمان یا نهاد میزان مشارکت مردم در فعالیت‌های آن مجموعه است، عنوان کرد: لازم است با اتحاد و همدلی، مشارکت مردم را افزایش دهیم.

وی اضافه کرد: مردم ما لایق بهترین‌ها هستند و بزرگترین پشتیبان کشور و نظام محسوب می‌شوند.

طهماسبی ابراز داشت: اعضای شورا در روستاها تمام تلاش خود را در راستای رفع کمبودها و نارسایی‌ها و افزایش مشارکت و خودیاری مردم برای پیشبرد امور روستا و تبیین سیاست‌های دولت و تشویق و ترغیب روستاییان جهت اجرای این سیاست‌ها و نظارت بر اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی روستایی می‌کنند.

سرمایه گذاران برای گسترش مراکز گردشگری و فرهنگی در بیجار مشارکت کنند

رئیس شورای شهر بیجار بر لزوم سرمایه گذاری در بیجار تاکید کرد و ابراز داشت: از عموم مردم و سرمایه گذاران دعوت می‌کنیم در خصوص گسترش مراکز گردشگری و تفریحی، ورزشی و فرهنگی مشارکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اهداف ما اجرای مدیریت یکپارچه شهری است، گفت: با اجرای مدیریت یکپارچه شهری تمام سازمان‌های شهری و خدمات دهنده و فرهنگی با هماهنگی شهرداری‌ها و شوراها، شهر را اداره می‌کنند.

وی ادامه داد: جامعه شورایی، با تمام توان در خدمت مردم و کشور هستند.

شورای شهر بیجار به عنوان شورای نمونه استان انتخاب شد

طهماسبی در ادامه از انتخاب شورای شهر بیجار به عنوان شورای نمونه استان خبر داد و گفت: شورای شهر بیجار به عنوان شورای نمونه در سطح استان انتخاب شده است که این مهم حاصل تلاش و همکاری خوب اعضا است.

وی اعلام کرد: در ابتدای دوره ششم اعضای شورای شهر بیجار شهرداری را با تمام مشکلات که به نوعی کشتی به گل نشسته بود تحویل گرفت و بسیاری از مشکلات را توانست بر طرف کند.

کد خبر 6090844

دیگر خبرها

  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند