Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@21:30:12 GMT

ماجرای کارت سوخت به کل کشور رسید

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۲۷۰۴

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: از اول شهریور ماه میزان سوختگیری با کارت آزاد جایگاه‌ها در کل کشور کاهش یافته است و افراد در هر بار سوختگیری می‌توانند ۳۰ لیتر سوخت دریافت کنند.

فاطمه کاهی در گفتگو با ایسنا، با تاکید بر اینکه میزان لیتراژ در هر بار سوختگیری با کارت سوخت شخصی همان ۶۰ لیتر قبلی است، اظهار کرد: مالکان وسایل نقلیه که از کارت سوخت جایگاه‌داران استفاده می‌کنند تنها نصف این میزان می‌توانند سوخت دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طرح الزام استفاده از کارت سوخت شخصی با هدف انضباط دادن و جمع‌آوری اطلاعات مربوط به مصرف بنزین به تصویب رسید و از نهم خردادماه اطلاع‌رسانی آن آغاز و مقرر شد که ابتدا این طرح در چهار کلان شهر تهران، کرج، اصفهان و تبریز و پس از آن در سراسر کشور اجرایی شود. این طرح از ۲۲ مرداد ماه از به طور رسمی آغاز شد.

البته این در شرایطی است که هنوز افرادی هستند که موفق به دریافت کارت سوخت خود نشده‌اند، اما آن‌طور که شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی اعلام کرده است، متقاضیانی که برای صدور کارت المثنی با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ و یا از طریق سامانه دولت همراه ثبت نام کرده‌اند مطمئن باشند کارت آن‌ها صادر و به درب منازلشان ارسال خواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تابناک کارت سوخت شرکت نفت اردوگاه شهید باهنر شهید رجایی محمد عزیزی هفته دولت شهید باهنر فاطمه عبادی ائتلاف دریایی آمریکا عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم

فرمانده انتظامی بم  گفت: ماموران یگان امداد این فرماندهی در پی دریافت خبری مبنی بر فروش غیرمجاز سوخت، با اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و وی را در نزدیکی یک پمپ بنزین دستگیر کردند.

 سرهنگ عزت الله عبدلی افزود: ماموران هنگام بازرسی خودروی این متهم ۳۲ عدد کارت سوخت نیز کشف و متوجه شدند یک پمپ نیز در جعبه این خودرو برای انتقال سوخت قاچاق به درون مشک تعبیه شده است.

 بگفته وی متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • پلیس: در روز‌های آینده سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • ◄ رفع مسدودی ۶۰۰۰ کارت سوخت کامیون و اتوبوس
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • روند صدور درخواست کارت سوخت تغییر می کند | سامانه جدید روزهای آینده معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • بازداشت قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم