Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، صبح امروز در مراسم افتتاحیه هفدهمین همایش تجلیل از ممتازین نزاجا گفت: بنده از شما همسران و کارکنان نیروی زمینی ارتش تشکر می‌کنم زیرا اگر همکاری شما نبود این بزرگواران نمی‌توانستند به درستی خدمت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: ما در ارتش جمهوری اسلامی ایران اعتقاداتی داریم که در صدر این اعتقادات، اعتقاد به شکرگزاری از خداوند است و خداوند را شاکریم که ما را از نعمت امامت و ولایت بهره‌مند کرده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه نیروی زمینی با توکل برخدا و وجود شما کارکنان ممتاز موفق به کسب توفیقات خوبی شده است، افزود: از جمله این توفیقات می توان به استقرار قدرتمندانه در مرز‌های شمال شرق کشور و از بین بردن صدای ضد انقلاب در مرز‌ها و شهر‌های جنوب شرق کشور اشاره کرد

حیدری به حضور ارتش در کنار مردم اشاره کرد و گفت: نیروی زمینی ارتش تلاش کرده در تمام اتفاقات مانند سیل، زلزله در کنار مردم حضور داشته باشد که امیدواریم همه این اقدامات موجبات رضایت خداوند متعال و رهبر انقلاب را فراهم آورده باشد.   او بیان کرد: همسران کارکنان ارتش، کانون خانواده را گرم می‌کنند و باید گفت بانوان به اندازه همسرانشان در موفقیت‌های ارتش سهیم هستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خطاب به همسران کارکنان ارتش گفت: شما باید بدانید امروز نوع مراقبت‌هایی که باید از فرزندان کارکنان ارتش انجام دهید، متفاوت است. امروز فضای مجازی بسیار در شکل گیری و تربیت فرزندان ما بسیار موثر است.   او تأکید کرد: باید برای تربیت فرزندان زمان صرف کرد و نباید از این حوزه غافل بود زیرا تربیت در جامعه کنونی بسیار سخت‌تر از گذشته شده است   انتهای پیام/ز.ی   حضور نیروی زمینی ارتش در کنار مردم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش تربیت فرزندان مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرتیپ پاسدار " پاکپور " فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در معیت سردار " رضا شجاعی" فرمانده مرزبانی استان با حضور در میان مرزداران جنوبی استان ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنها، امنیت موجود در سرحدات کشور را مرهون تلاش‌های شبانه روزی مرزداران دانست.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • آیین تشییع شهید گمنام در نیروی زمینی ارتش برگزار شد
  • آنروا: رفح را ترک نخواهیم کرد
  • مراسم تشییع شهدای گمنام در نیروی زمینی ارتش در تهران
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم