Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، استقلال در هفته نخست لیگ برتر مغلوب ماشین سازی با هدایت رسول خطیبی شد. خطیبی پیش از این در دیدارهایش با استقلال آمار جالبی به جا گذاشته است.

* اولین شکست استقلال در تاریخ لیگ برتر در هفته دوم اولین دوره رقم خورد. تیم منصور پورحیدری با نتیجه 3 بر یک به پاس باخت که رسول خطیبی یکی از گلزنان آن بازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* اولین سرمربی خارجی استقلال در تاریخ لیگ برتر، رولند کخ بود. تیم او در اولین بازی فصل (لیگ دوم) برابر پاس قرار گرفت و برنده شد اما اولین گل خورده آبی‌ها در همان بازی رقم خورد و زننده‌اش، رسول خطیبی بود.

* اولین سرمربیگری رسول خطیبی در تاریخ لیگ برتر روی نیمکت گسترش فولاد در سیزدهمین دوره رقم خورد. رقیب او در آن بازی، استقلال بود و 2 بر یک خطیبی را شکست داد.

* رسول خطیبی جزو بازیکنان مورد علاقه علی فتح‌الله‌زاده بود. مدیرعامل استقلال در چند مقطع برای جذب خطیبی تلاش کرد ولی فقط موفق شد او را یک بار به عنوان بازیکن قرضی در اولین دوره لیگ قهرمانان آسیا به تیمش بیاورد. رسول خطیبی در همان اولین بازی‌اش برای استقلال موفق به زدن گل شد و دروازه السد قطر را باز کرد؛ آن گل، آخرین گل خطیبی با پیراهن استقلال نیز بود.

* رسول خطیبی در تاریخ لیگ برتر سابقه سرمربیگری گسترش فولاد، تراکتورسازی، ماشین‌سازی و سیاه‌جامگان را دارد. خطیبی در اولین تجربه مربیگری خارج از تبریز در پانزدهمین دوره و در مشهد روی نیمکت سیاه‌جامگان نشست و طبق معمول، برابر استقلال قرار گرفت. آن بازی را استقلال 2 بر یک برد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال استقلال تهران رسول خطیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۲۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر

در اتفاقی نادر، دی بروین با سر گلزنی کرد.

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچسترسیتی مقابل برایتون به برتری ۴-۰ دست یافت. کوین دی بروین یکی از گل های این بازی را به زیبایی با ضربه سر وارد دروازه تیم میزبان کرد.

به نقل از اوپتا؛ دی بروین اولین گل خود با ضربه سر در لیگ برتر را به ثمر رساند. دی بروین در ۲۵۴ بازی قبلی خود در لیگ برتر موفق به ثبت ۶۷ گل شده بود اما او هیچ کدام از این گل ها را با ضربه سر وارد دروازه رقبا نکرده بود. این هافبک بلژیکی متخصص گلزنی با شوت های از پشت محوطه جریمه است. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!
  • اولین گل کوین دی بروین در لیگ برتر انگلیس با ضربه سر
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری