Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد پروژه جاده پاتاوه ـ دهدشت را از مهم‌ترین پروژه‌های نیمه‌تمام استان دانست و گفت: تاکنون حدود ۶۰۰ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه هزینه شده و حدود ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر نیز برای تکمیل آن نیاز است. ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، عزیز فیلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود دو هزار و 250 پروژه نیمه‌تمام در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: حدود 85 درصد این پروژه‌ها ماهیت عمرانی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هدف نهایی ما از اجرای این پروژه‌ها توسعه زیرساخت‌ها، ایجاد اشتغال و رونق تولید است، افزود: بخشی از این پروژه‌های نیمه‌تمام را پروژه‌های ریزی مانند تعمیر، تجهیز، طرح‌های مطالعاتی و غیره تشکیل می‌دهد و بخشی نیز طرح‌های کلان هستند.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد پروژه جاده پاتاوه-دهدشت را از مهم‌ترین پروژه‌های نیمه‌تمام استان دانست و عنوان کرد: تاکنون حدود 600 میلیارد تومان برای اجرای این پروژه هزینه شده و حدود 200 میلیارد تومان دیگر نیز برای تکمیل آن نیاز است.

بیش از 800 میلیارد تومان پروژه‌ عمرانی در استان بوشهر افتتاح می‌شودپیگیر افزایش اعتبار سالیانه پروژه راه‌آهن یاسوج-اقلید هستیمیاسوج| قرارگاه پیشرفت و آبادانی 20 پروژه عمرانی ـ زیرساختی در زیلایی اجرا می‌کند+تصاویر

فیلی اعتبارات امسال استان را یک هزار و 350 میلیارد تومان عنوان و بیان کرد: منابع اعتباری ما حدود 1.5 تا دو برابر برخی استان‌های همجوار است که این موضوع توجه ویژه دولت به استان ما را نشان می‌دهد.

وی ابراز کرد: امیدواریم با تلاش همه مدیران استانی، پیگیری‌های مدیران ملی و اولویت‌بندی پروژه‌ها بتوانیم هر چه زودتر شاهد تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های مهم و اساسی استان به‌ویژه پروژه‌های مربوط به محورهای مواصلاتی باشیم.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته دولت 253 پروژه عمرانی در سطح استان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که از این تعداد، 222 پروژه افتتاح و 31 پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41452/P/S6,69/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی رئیس کل دیوان محاسبات کشور، «سید ایوب صدر پور» به عنوان سرپرست جدید دیوان محاسبات استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

پیش از این «اسماعیل کیهان» این مسئولیت را بر عهده داشت، که بازنشسته شدند.

صدر پور پیش از این مسئولیت معاونت فنی و حسابرسی امور اقتصادی و زیربنایی دیوان محاسبات استان را برعهده داشت.

کد خبر 6087736

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • تمهیدات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد برای برداشت گندم و جو
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه