Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان  ؛ سرهنگ " سید رسول صمدی " در تشریح این خبر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی به مدت دو روز در سطح استان اجرا شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در راستای اجرای طرح، 49 نفر به علت سلب آسایش شهروندان، برهم زدن نظم عمومی و ارتکاب جرائمی از قبیل ناهنجاری‌های اجتماعی، تخریب اموال، درگیری و ایجاد مزاحمت برای نوامیس دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به شناسایی و انهدام یک امکنه قمار افزود: در این خصوص 7 نفر دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ صمدی تصریح کرد: در این راستا 19دستگاه موتورسیکلت و 14 دستگاه خودروسواری توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قانونی معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت و عمومی استان گیلان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با جدیت موضوعات مختلف جامعه را رصد می‌کند و به هیچ وجه به مخلان نظم و امنیت جامعه اجازه فعالیت و قدرت نمایی نخواهد داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گیلان رئیس پلیس موتورسیکلت ناهنجاری نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری مخل نظم عمومی و عامل قدرت نمایی در درمانگاه قدیم دارخوین شادگان توسط ماموران پلیس خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ سید قاسم موسوی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه فردی با سلاح شکاری اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی و قدرت نمایی در درمانگاه قدیم شهر دارخوین کرده، بلافاصله ماموران پلیس به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور به‌موقع و واکنش سریع ماموران پلیس، فردی که اقدام به درگیری، قدرت‌نمایی و اخلال در نظم عمومی کرده بود، دستگیر و یک قبضه سلاح شکاری به‌همراه 10 عدد فشنگ مربوطه از او کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، خاطرنشان کرد: پلیس برابر قانون با مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی قاطعانه برخورد می‌کند.

دارخوین از توابع شهرستان شادگان در استان خوزستان است. شادگان زیر نظر خدمات بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان قرار دارد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۶ طرح طبقه بندی مشاغل جدید در کارگاه های گیلان
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • دوره جامع کنشگر _ کارشناس جمعیت در گیلان برگزار شد
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • پلمب مرکز غیرمحاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • کشف ۴۰۰ میلیارد کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لرستان
  • ارتقا امنیت در کرمانشاه محسوس‌تر می‌شود
  • طرح ارتقاء امنیت اجتماعی وپاکسازی نقاط جرم خیزدر کهگیلویه اجرا شد
  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات