Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@14:14:18 GMT

۲ طرح تولیدی و اقتصادی در آستارا به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۳۳۰۰

۲ طرح تولیدی و اقتصادی در آستارا به بهره برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر یکشنبه دو طرح تولیدی و اقتصادی شامل دو باب انبار سرپوشیده در منطقه ویژه اقتصادی و یک واحد تولیدی کیک و کلوچه در شهرک صنعتی آستارا با حضور ارسلان زارع سرپرست استانداری گیلان، مسئولان آستارا و مردم این شهرستان مرزنشین افتتاح شد.

دو باب انبار سرپوشیده در منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا با سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد ریالی به مساحت ۴ هزار متر مربع و با کاربری نگهداری و ارائه خدمات لجستیکی و ارزش افزوده به انواع کالاهای عمومی و فله‌ای احداث شده است و کارخانه تولیدی کیک و کلوچه در شهرک صنعتی آستارا نیز با سرمایه گذاری ۷۵ میلیارد ریال و تولید سالانه ۳ هزار تن در یک شیفت و با اشتغالزایی ۲۶ نفر در زمینی به مساحت ۷۲۰۰ مترمربع احداث شده که از مهمترین طرح‌های افتتاح شده شهرستان مرزی بندر آستارا در هفته دولت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لزوم حمایت از تولیدات داخلی در راستای افزایش اشتغالزایی

سرپرست استانداری گیلان در جریان افتتاح این دو پروژه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه استان گیلان همه مولفه‌های یک استان پیشرو برای توسعه را در اختیار دارد، اظهار کرد: این استان با توجه پیگیری جدی دولت به موضوع رونق تولید، کارنامه خوبی در بخش‌های مختلف به‌ویژه در حوزه‌های تولیدی و اقتصادی به نمایش گذاشته است.

ارسلان زارع با بیان اینکه امروز تحولات زیادی در بخش‌های مختلف استان گیلان از جمله بنادر و دریانوردی، صنعت، معدن و کشاورزی شاهد هستیم، گفت: برای پیشرفت اقتصادی باید هرچه بیشتر از تولیدات داخلی که ارزآوری برای کشور دارند، حمایت کرد.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور بر ضرورت حمایت از تولیدات داخلی تاکید کرد و گفت: حمایت از تولیدات داخلی نقش محوری در رفع بیکاری جوانان و اشتغال پایدار دارد.

کد خبر 4701363

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته دولت آستارا هفته دولت بوشهر قزوین شیراز شهرکرد ایلام عید غدیر خم گرگان یاسوج خطبه های نماز جمعه کهگیلویه و بویراحمد سانحه تصادف اربعین حسینی استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان

رئیس پلیس راه استان گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، جاور صفاری امروز_چهارشنبه دوازدهم_ اردیبهشت‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم رشت - قزوین و آستارا - اردبیل و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای سیزدهم و پانزدهم اردیبهشت‌ماه در محور قدیم رشت - قزوین ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان گیلان خاطرنشان کرد: همچنین در محور آستارا – اردبیل و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد از ساعت ۷:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روزهای سیزدهم و پانزدهم اردیبهشت‌ماه ممنوع است.

کد خبر 749833

دیگر خبرها

  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • ارائه تسهیلات کم بهره برای جهش تولیدات شیلاتی در استان بوشهر
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • اعلام محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی