Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 شب گذشته در چارچوب هفته نخست سری آ ایتالیا در دیداری حساس و سنتی دو تیم شهر ناپل و فلورانس به میزبانی فیورنتینا در ورزشگاه آتمیو فرانکی از ساعت 23 و15 دقیقه به مصاف هم رفتند. این دیدار جذاب و پر گل که 7 گل در بر داشت در نهایت با نتیجه 4 بر 3 به سود شاگردان آنچلوتی خاتمه یافت.

آنچلوتی، سرمربی ناپولی بعد از این برد زیبا گفت:  در این بازی نتوانستیم خوب دفاع کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کند بودن ما باعث شد تا فیورنتینا فشار مضاعفی به ما وارد کند. دریافت این همه گل اتفاق خوبی نیست اما وقتی شما 4 گل می زنید بعد از این اتفاق خوشحال می شوید.

وی افزود: بعد از 90 دقیقه توهین از سوی هواداران به آنها گفتم که به خانه هایشان برگردند. اکثر هواداران فیورنتینا عالی رفتار کردند و تنها گروهی از احمق ها بودند که همه چیز را خراب کردند. این تیم توانایی قهرمانی در این فصل رقابت های سری آ را دارد.

انتهای پیام/ر

 

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!

به گزارش "ورزش سه"، لگد معروف کلینزمن به بشکه تبلیغاتی که در بیرون از زمین قرار داشت در زمان حضورش در بایرن مونیخ حالا به بخشی افسانه‌ای از تاریخ فوتبال این باشگاه تبدیل شده است.

این ستاره سابق بایرن و تیم ملی آلمان حالا در گفتگویی درباره این اتفاق و جنونی که در آن زمان به او دست داده بود صحبت کرده است، اتفاقی که در رقابت‌های هفته سی و یکم فصل 97-1996 رخ داد و در خاطر هواداران بایرن ماندگار شد.

کلینزمن در گفتگو با درباره ناراحتی‌اش از این اتفاق و صحبتش با جووانی تراپاتونی که هدایت بایرن را برعهده داشت اظهار داشت:«من با گریه مقابلش ایستادم و گفتم استاد، متاسفم. نمی‌دانم چه اتفاقی برایم افتاد. سپس او به من گفت که همه چیز را فراموش کرده و مشکلی وجود ندارد. این اتفاقی است که از روی احساسات رخ می‌دهد. البته که پس از آن همیشه زیر نظر بودم.»

این اتفاق در بازی هفته سی و یکم فصل 97-1996 رخ داد. بایرن تحت هدایت تراپاتونی باید در خانه روبروی تیم قعر جدولی فرایبورگ بازی می‌کرد. آنها در نبردی نزدیک با بایرلورکوزن برای کسب عنوان قهرمانی بودند و اجازه هیچ لغزشی را نداشتند.

مشکل اینجا بود که بازی در دقیقه ۸۰ همچنان با تساوی بدون گل دنبال می‌شد. همین موضوع باعث شد که تراپاتونی تصمیم به تعویض کلینزمن بگیرد و این اتفاق او را عصبانی کرد. این بازیکن در حالی از زمین بیرون رفت که فحاشی می‌کرد و در نهایت به بشکه تبلیغاتی کنار زمین لگد محکمی زد.

او درباره این لگد گفت:«این لگد خیلی دردناک بود. آسیب جدی به مچ پایم زدم و به شدت خونریزی کرد. این اتفاق با بحث و درگیری به زبان ایتالیایی ادامه پیدا کرد و من و تراپاتونی مدام شروع به بحث کردیم. پس از بازی بلافاصله از تمامی اعضای تیم و همچنین از مربی در رختکن عذرخواهی کردم. این اتفاق هرگز نباید رخ می‌داد.»

با وجود اینکه بایرن و کلینزمن پس از این فصل راه‌شان را از یکدیگر جدا کردند اما باشگاه بایرن این تکه تاریخی از فوتبالش را تا امروز حفظ کرده است. این بشکه افسانه‌ای در حال حاضر در باشگاه بایرن قرار دارد.

دیگر خبرها

  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • راز لگد تاریخی کلینزمن: مقابل تراپاتونی گریه کردم!
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • مژده رئیس رسانه ملی درباره حق پخش فوتبال
  • مژده رئیس رسانه ملی پیرامون حق پخش فوتبال
  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم