Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-05-08@17:47:28 GMT

ظریف دوباره عازم سفر می شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۳۶۳۱

وزیر امور خارجه کشومان امروز تهران را به مقصد پکن ترک خواهد کرد.

به گزارش صدای ایران از ایلنا؛ محمدجواد ظریف درحالی امروز راهی تور دیپلماسی شرق آسیایی خود می‌شود که این سفر تنها یک روز پس از بازگشت وی از چهارکشور اروپایی صورت می‌گیرد. 
وزیر امور خارجه کشورمان که عصر روز یکشنبه، تنها ساعتی پس از بازگشت از کویت، تهران را به مقصد هلسینکی ترک کرده بود؛ در طول ۵ روز کاری، با مقام‌های کشورهای فنلاند، سوئد، نروژ و فرانسه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
ظریف در سفر آسیایی خود قرار است به سه کشور چین، ژاپن و مالزی سفر کند. 

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ظریف دیپلماسی شرق آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجارستان: در ماموریت ناتو در اوکراین مشارکت نخواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پیتر سیارتو وزیر امور خارجه مجارستان امروز چهارشنبه اعلام کرد که در گسترش ماموریت ناتو در اوکراین، تامین تسلیحات، آموزش نیروهای مسلح کی یف و تامین مالی آن مشارکت نخواهد کرد.

وزیر امور خارجه مجارستان در این خصوص ادامه داد: مجارستان از این اقدامات دور خواهد ماند. سربازان مجارستانی در چنین ماموریتی شرکت نخواهند کرد.

پیتر سیارتو در ادامه افزود: همچنین اجازه انجام چنین اقداماتی در خاک مجارستان را نخواهیم داد. ما همچنین می خواهیم از تامین مالی این اقدامات هم دور بمانیم.

وی اضافه کرد: اجازه نخواهیم داد که پول مالیات دهندگان مجارستانی برای این هدف ها کار گرفته شود. ما مسلما با ناتو در این اقدامات مشارکت نمی کنیم.

کد خبر 6100749

دیگر خبرها

  • مجارستان: در ماموریت ناتو در اوکراین مشارکت نخواهیم کرد
  • درخواست جالب غربی ها ۲روز قبل از زدن اسرائیل
  • ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند
  • سفیر کشورمان در روسیه با امیرعبداللهیان دیدار کرد
  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و عمان
  • محورهای رایزنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • گزارش امیرعبداللهیان از دیدار امروز رئیس اقلیم کردستان عراق
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان