Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، تساوی تیم فوتبال الاهلی عربستان مقابل تیم العدله در هفته نخست لیگ این کشور کافی بود تا حجم انتقادات از برانکو ایوانکوویچ سرمربی الاهلی بالا بگیرد.

مدیران الاهلی بعد از این بازی جلسه‌ای را با برانکو برگزار کردند و طبق اعلام روزنامه الریاض، به این مربی تا بازی با الاتفاق در هفته دوم لیگ عربستان فرصت داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع نتیجه این بازی تعیین می‌کند که برانکو از سمتش برکنار شود یا به کارش در این تیم ادامه بدهد.

روزنامه الریاض همچنین مدعی شد که برانکو ایوانکوویچ از این درخواست‌های زودهنگام برای برکناری اش از سرمربیگری الاهلی شگفت زده شده است.

از سوی دیگر رسانه‌های عربستانی از تلاش مدیران باشگاه الاهلی برای توافق با «سباستین گروس» سرمربی سوییسی که سابقه کار در الاهلی را دارد خبر داده اند. مسئولان الاهلی قصد دارند گروس را به عنوان گزینه آلترناتیو برانکو داشته باشند تا در صورت عدم نتیجه گیری مطلوب، مربی کُروات خود را اخراج کنند.

این در حالی است که انتخاب برانکو به عنوان بهترین مربی فصل گذشته لیگ ایران هم بازتاب زیادی در عربستان داشته است و بعضی از کاربران توییتر نسبت به انتخاب برانکو در ایران و برکناری اش در عربستان طعنه زده اند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برانکو اخبار ورزشی عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلی مدیرعامل نود ارومیه به مربی اسپاد در حاشیه بازی؛ رسوایی در لیگ دو (+فیلم)

دیدار تیم های نود ارومیه و اسپاد تهران که از اهمیت بالایی برای تیم میزبان برای بقا در لیگ دو برخوردار بود، حواشی بسیار عجیبی داشت.

در دقیقه ۱۱ مسابقه و پس از توقف بازی به دلیل درگیری کادر فنی نود ارومیه با کادر فنی اسپاد، ناگهان یکی از اعضای باشگاه نود ارومیه، به صورت مربی بدنساز اسپاد تهران سیلی می‌زند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ببینید | انتقاد پیمان یوسفی از روند برکناری علی خطیر و خوشحالی مربی استقلال از این خبر روی آنتن زنده تلویزیون!
  • تشکر روبرتو فیرمینو از هواداران الاهلی پس از برد مقابل ضمک: سه امتیاز بزرگ / فیلم
  • انریکه تحقیرم کرد، او حتی با من دست نداد
  • گلزنی ریاض محرز و روبرتو فیرمینو برای الاهلی در جریان برتری 4-1 مقابل ضمک / فیلم
  • سیلی مدیرعامل نود ارومیه به مربی اسپاد در حاشیه بازی؛ رسوایی در لیگ دو (+فیلم)
  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
  • آنچلوتی: تعهد تیمی‌مان شگفت‌انگیز بود