Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@11:18:24 GMT

داریوش اسدزاده درگذشت/ فردا احتمال تشییع پیکر

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۳۷۷۲

داریوش اسدزاده درگذشت/ فردا احتمال تشییع پیکر

وکیل داریوش اسدزاده، درگذشت این بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون را تأیید کرد. ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، پرستو امانی وکیل خانوادگی‌ این هنرمند که مدتی قبل هم در بیمارستان بستری بود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم این خبر را تایید کرد و گفت او امروز در منزل خود چشم از دنیا فروبسته است والان منتظر تأیید پزشک برای صدور گواهی فوت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در خصوص احتمال تشییع پیکر این هنرمند پیشکسوت توضیح داد: هنوز معلوم نیست اما احتمالاً مشکلی نباشد فردا این اتفاق بیفتد. 

داریوش اسدزاده چندی پیش در گفتگویی با خبرنگارخبرگزاری تسنیمگفته بود: حالش خوب شده و دوست دارد با تشخیص پزشکان یک کار دیگری را در کارنامه خودش ثبت کند. 

این پیشکسوت تصریح کرد:  هنرمندان گمنامند و البته من هم توقع ندارم به ما سر بزنند. هیچ‌وقت دوست نداشتم مردم را ناراحت کنم؛ ان‌شاالله به زودی برمی‌گردم و جواب این همه لطف مردم را می‌دهم و یک کار هنری دیگری از من ببینند.

جالب است که داریوش اسدزاده در حال بررسی یک پیشنهاد سینمایی بود اما اجل مهلت نداد تا این بازیگر پیشکسوت و خاطرانگیز دنیای تصویر کار جدیدی را در کارنامه خودش ثبت کند. 

به گزارش تسنیم، داریوش اسدزاده، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون، متولد یکم آذرماه 1302 در کرمانشاه بود. او در 20 سالگی وارد عرصه بازیگری شد و سال‌ها در مقام بازیگر، نویسنده و کارگردان در تئاتر تهران (نصر) فعالیت کرد. در دهه 40 و 50 شمسی در بیش از 50 فیلم سینمایی ایفای نقش کرد.

داریوش اسدزاده: حالم خوب است و به سینما برمی‌گردمحال داریوش اسدزاده خوب نیست

او پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران را ترک کرد و در سال 1365 پس از 10 سال اقامت در آمریکا بازگشت و در دو سریال «سمندون» و «خانه سبز» و فیلم‌های سینمایی زیادی مثل دو نیمه سیب، همسر، قلاده‌های طلا، یتیم‌خانه ایران، زمان از دست‌رفته و بوی کافور عطر یاس بازی کرده است. آخرین فیلم او هم «حکایت دریا» به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا بوده است.

خبرگزاری تسنیم درگذشت داریوش اسدزاده پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون را به خانواده محترم او و جامعه سینمایی و تلویزیونی کشور تسلیت می‌گوید. 

انتهای پیام/

R1515/P/S4,1430/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تئاتر سینما رسانه ملی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تئاتر سینما رسانه ملی تلویزیون تئاتر سینما رسانه ملی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا

به گزارش همشهری آنلاین، به تازگی ویدئویی از خوانندگی منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون برای دخترش سوفیا منتشر شده است. سال گذشته هادی این آهنگ را برای دخترش خواند و برای تولدش به او تقدیم کرد. اکنون ویدئوی خواندن این آهنگ در استودیو منتشر شده است.

همه چیز درباره جنجال خانوادگی یکتا ناصر و منوچهر هادی | این دعوای زن و شوهری را باور کنیم؟

کد خبر 847355 برچسب‌ها خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران فیلم و سریال ایرانی سینمای ایران

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تشییع پیکر مرحومه معصومه حائری همسر آیت الله مصطفی خمینی
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا
  • کارگردان پیشکسوت درگذشت
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • «هامون» داریوش مهرجویی به تئاتر می‌آید/ زنده نگه‌داشتن یاد بزرگان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال