Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تربت جام، محمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام در آیین بهره برداری از پایگاه بهداشتی کارگر گفت: زمین پایگاه به مساحت ۳۰۰متر مربع توسط یک خیر برای احداث این پایگاه اهدا شده است.

او با اشاره به خدمات ارائه شده در این پایگاه بهداشتی افزود: غربالگری انواع سرطان‌ها، بیماری‌های قلبی، عروقی، واگیر، غیر واگیر، خدمات مراقبت‌های سلامت روان برای گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان، جوانان میانسالان، سالمندان و زنان باردار در این پایگاه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام بیان کرد: این پایگاه بهداشتی یکی از واحد‌های برون سپاری شده به بخش خصوصی است که با نیرو‌های مراقب سلامت و روانشناس برای جمعیت هزار و ۸۰۰ نفر خدمات بهداشتی ارائه می‌دهند.

افکار تصریح کرد: این مرکز جهت خدمات هرچه بهتر و دسترسی آسان‌تر مردم به خدمات بهداشتی درمانی مورد بهره برداری قرار گرفت.   انتهای پیام/ز.ج   حضور نیروهای مراقب سلامت و روانشناس در پایگاه بهداشتی تربت جام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت روانشناسی علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت

 مهدی زنگنه گفت: دستاوردهای بزرگ جهانی مثل ریشه‌کنی ویروس‌های آبله در سال ۱۹۸۰، ویروس وحشی فلج اطفال تیپ دو در سال ۲۰۱۵ و ویروس وحشی فلج اطفال تیپ سه در سال ۲۰۱۹، حذف کشوری بیماری‌هایی مانند سرخک، سندروم سرخجه مادرزادی و کزاز نوزادی و همچنین عاری شدن کشور از فلج اطفال و کنترل بیماری‌های دیفتری، سیاه‌سرفه و سل نیز از دیگر نتایج آن به شمار می‌روند.
 
 
 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تصریح کرد: همه ساله باهدف اطلاع‌رسانی، حمایت‌طلبی و جلب مشارکت مردمی، از طرف سازمان جهانی بهداشت به‌عنوان هفته جهانی ایمن‌سازی نام‌گذاری می‌گردد.
 
 
 وی گفت داد: امسال نیز پویشی با شعار جهانی نجات زندگی با ایمن‌سازی جهت آگاهی‌بخشی جامعه و ارتقا پوشش واکسیناسیون کودکان برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • زارع‌پور: از پایگاه چابهار ماهواره به فضا پرتاب می‌کنیم
  • زارع‌پور: پایگاه چابهار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست