Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرخ‌های پایتخت در چارچوب هفته نخست لیگ برتر مقابل پارس جنوبی جم به پیروزی یک بر صفر رسیدند و تک گل پرسپولیس را مهدی ترابی به ثمر رساند.

بعد از این بازی، سیدجلال حسینی و امید عالیشاه دچار مصدومیت جزیی شده بودند که در این باره یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس گفت: خوشبختانه مشکل هیچ کدام از این دو بازیکن جدی نیست و می‌توانند روبروی تراکتور بازی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین پرسپولیس در بازی دوم محرومی ندارد و گابریل کالدرون می‌تواند از تمامی بازیکنانش بهره ببرد.

گفتنی است، کمال کامیابی‌نیا بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از چند بار مصدومیت از ناحیه کتف، در نهایت هفته گذشته زیر تیغ جراحان رفت. این بازیکن بعد از عمل و ریکاوری در نهایت از بیمارستان مرخص شد و به خانه رفت تا دوران نقاهت را در منزل خود و زیر نظر پزشکان سپری کند. کامیابی‌نیا می‌تواند از چند روز دیگر تمرینات خود را با پرسپولیس و زیر نظر پزشکان آغاز کند.

گفتنی است تراکتور در چارچوب هفته اول برابر نفت مسجد سلیمان به تساوی رسید و در هفته دوم باید به مصاف پرسپولیس برود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۴۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟

سرمربی پرسپولیس در برنامه این هفته فوتبال برتر به عنوان میهمان حضوری فاش کرد یکی از بازیکنانی که به او علاقه دارد، مهدی قایدی است.

گفته‌های اوسمار در مورد مهدی قایدی این ذهنیت را پیش آورد که باشگاه پرسپولیس فصل آینده برای جذب این بازیکن وارد عمل خواهد شد. مهدی قایدی که هم اکنون در اتحاد کلبا بازی می‌کند، بازیکن تیم شباب الاهلی است و فصل آینده هر تیمی خواهان به‌خدمت‌گیری این بازیکن باشد، باید ۲ میلیون دلار به باشگاه اماراتی پرداخت کند.

باشگاه پرسپولیس، اما با وجود پرداخت دو میلیون دلار به باشگاه شباب الاهلی قادر به جذب مهدی قایدی نخواهد بود. به این خاطر که مهدی قایدی بار‌ها و بار‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشت: در ایران فقط برای استقلال بازی می‌کند؛ بنابراین حضور مهدی قایدی در تیم پرسپولیس دور از ذهن است.

در ماه‌های اخیر بحث حضور مهدی قایدی در تیم پورتو هم مطرح شده بود، اما پرس و جوی ما از اطرافیان باشگاه پورتو منجر به این خبر شد که باشگاه پرتغالی برنامه‌ای برای جذب مهدی قایدی به جای مهدی طارمی ندارد.


منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس با اتوبوس به اراک رفت!
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • کار بزرگ یاران حاج‌صفی با 3 گل طلایی
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • حسن زاده: هدف‌ بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی داریم
  • مهدی قایدی به پرسپولیس می‌پیوندد؟