Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر گفت: از ۴۱ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری ارزی در عرصه حوزه انرژی نفت کشور افزون بر ۳۱.۷ درصد آن به میزان ۱۳ میلیارد دلار آن متعلق به استان بوشهر است. ۰۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، عبدالکریم گراوند صبح امروز در جمع خبرنگاران در جم با بیان اینکه استان بوشهر پایتخت انرژی است اظهار داشت: قطعا استان بوشهربا ظرفیت‌های بالا و پایتخت انرژی کشور  میزان سرمایه‌گذاری در عرصه انرژی قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طرح‌های صنعتی و تولیدی پایتخت انرژی در جنوب استان بوشهر است افزود: از 41 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری ارزی در عرصه حوزه انرژی کشور افزون بر 31.7 درصد آن به میزان 13 میلیارد دلار آن  متعلق به استان بوشهر است.

استاندار بوشهر بیان کرد: با این حجم سرمایه‌گذاری انتظار می‌رود وزارت نفت مشارکت بیشتری در عرصه مسئولیت‌های اجتماعی داشته باشند.

 وی بیان کرد: در این راستا از توجه وزارت نفت در مسئولیت‌های اجتماعی در توسعه زیرساخت‌های مناطق جنوبی استان بوشهر قدردانی می‌شود هر چند انتظاراتی بیشتری از این وزارتخانه در این عرصه می‌رود .

گراوند با بیان اینکه پالایشگاه گاز فجر جم در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی همراهی داشته است گفت: این پالایشگاه گازی، در زمینه اجرای خط انتقال آب باغان به ریز و پالایشگاه و اجرای سد باغان مشارکت کرده که خدمات آنان قابل ستایش  است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر در عرصه  اقتصاد ملی، نفت و گاز نقش ویژه‌ای دارد خاطر نشان کرد: به میزانی که استان بوشهر در عرصه اقتصاد ملی نقش اثرگذاری  است به همان میزان توقع داریم که در این راستا از نگاه خوب و مطلوب وزیر نفت و مجموعه مسئولان نفت در استان بوشهر سپاسگذاری می‌کنیم.

استاندار بوشهر با بیان اینکه پروژه‌های خوبی در شهرستان جم اجراء شده است خاطر نشان کرد: در دومین روز از هفته دولت 44 میلیارد تومان پروژه در شهرستان جم افتتاح شد.

استاندار بوشهر: طرح آب‌شیرین‌کن 5000 متر مکعبی عسلویه به‌زودی اجرایی می‌شود پروژه‌های عمرانی شهرستان عسلویه با حضور استاندار بوشهر افتتاح شد 626 پروژه برق‌رسانی استان بوشهر با اعتبار 50 میلیارد تومان افتتاح شد

گراوند بیان کرد: در مجموع  در هفته دولت 770 میلیارد ریال پروژه عمرانی، تولیدی، اشتغال‌زایی و خدماتی در شهرستان جم افتتاح و عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

وی، با بیان اینکه برخی از پروژه‌های عمرانی و تولیدی شهرستان جم بعداز ایام هفته دولت افتتاح می‌شود گفت: این پروژه‌ها بعداز هفته دولت با حضور مسئولان کشوری در عرصه‌های گوناگون افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۴۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: طی دو سال گذشته، ۴۶ فضای آموزشی با اعتبار حدود ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح و عملیات ساخت ۵۵ مدرسه با ۶۰۰ میلیارد تومان در استان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از بوشهر، علی موحدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۱۱ شهید معلم و ۴۷۱ شهید دانش‌آموز استان بوشهر اظهار کرد: به مناسبت هفته معلم برنامه‌های مختلفی در سراسر استان اجرا خواهد شد.

وی افزود: نواخته شدن زنگ سپاس معلم، غبارروبی گلزار شهدا با حضور رئیس سازمان بسیج فرهنگیان، و تجلیل از معلمان و مربیان پرورشی نمونه استانی و منطقه‌ای از مهم‌ترین برنامه‌هاست.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به نوسازی ناوگان خودرویی آموزش و پرورش استان پس از ۱۰ سال، عنوان کرد: خرید ۶۰ خودرو سواری و کامیونت و تعمیر و بازسازی بیش از ۶۰ خودرو باری و عمومی در طرح شهید زالی با اعتبار بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

موحدی با اشاره به افزایش ۲۵۰ درصدی درآمدهای اختصاصی آموزش و پرورش استان بوشهر طی ۲ سال و کسب رتبه برتر کشور اضافه کرد: ۲۸۸ میلیارد ریال تجهیزات آموزشی و اداری از محل طرح‌های تملک دارایی استانی و نفت و گاز توزیع شده است.

وی ادامه داد: اجرای طرح‌های روستا مرکزی و تجهیز مدارس ۴ شهرستان جنوبی استان از طریق طرح‌های آلایندگی و کمک‌های شورای راهبردی منطقه انرژی پارس به ارزشی بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه در حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی طرح دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی به یک گفتمان ملی تبدیل شده است، تاکید کرد: چهارمین دوره این طرح برگزار شده و ۱۳۰ دانش‌آموز تراز بر مبنای شاخص‌ها انتخاب می‌شوند.

موحدی از افتتاح ۴۶ فضای آموزشی با اعتبار حدود ۵۰۰ میلیارد تومان و آغاز عملیات ساخت ۵۵ مدرسه با اعتبار حدود ۶۰۰ میلیارد تومان با همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خبر داد و گفت: فردا هنرستان انقلاب اسلامی در بهمنی افتتاح و آغاز عملیات اجرایی یک مدرسه در منطقه تنگک با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه بوشهر مسئولیت سه دبیرخانه کشوری را بر عهده دارد، افزود: استان بوشهر میزبان ملی دبیرخانه‌های کیفیت بخشی فعالیت‌های پرورشی، جشنواره اردوهای برتر تدریس درس تفکر و درس زندگی و دبیرخانه امر به معروف و نهی از منکر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از صدور مجوز ۳۹ رشته محل جدید در هنرستان‌ها خبر داد و تصریح کرد: این رشته‌ها بر اساس بوم استان‌ها تقسیم‌بندی شده، به طوری که در شهرستان‌های ساحلی، رشته‌های دریا محور و نفت و گاز و سایر شهرستان‌ها در حوزه کشاورزی برنامه‌ریزی شده، همچنین سند چشم‌انداز پنج ساله توسعه آموزش متوسطه استان بوشهر تدوین شده است.

منبع: فارس

کد خبر 748813

دیگر خبرها

  • خراسان شمالی آماده سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر است
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • صادرات بیش از ۲ میلیون دلار صنایع دستی فارس به خارج از کشور
  • سد ورود بخش خصوصی به صنعت نفت و گاز شکسته شد/ آغاز ۵۰ پروژه به ارزش ۲۵ میلیارد دلار
  • افتتاح مرکز مدیریت هوشمند انرژی (مها) در همدان
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری