Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با حضور در دانشکده فنی و مهندسی از روند آمادگی این دانشگاه برای مسابقات ملی بتن بازدید کرد.

در این بازدید برهانی فر ضمن بازدید از کارگاه های تخصصی این دانشکده، از توانمندی ها، امکانات و پروژه های آماده شده تیم دانشجویی بتن برای حضور هرچه شایسته تر در هفدهمین دوره مسابقات ملی بتن که با همکاری انجمن بتن کشور و به میزبانی واحد کرج در مهرماه امسال در این دانشگاه برگزار می شود؛ بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهانی فر ضمن استماع گزارشی از میزان پیشرفت امور تاکید کرد: دانشگاه با تمامی ظرفیت های مادی و معنوی خود برای برگزاری شایسته این رویداد علمی و دانشجویی کشور تلاش می کند.

همچنین دست اندرکاران تیم دانشجویی بتن واحد کرج برخی مشکلات و مسائل خود را با رئیس این دانشگاه مطرح کرده و دستورات لازم را به منظور رفع این موانع و پیگیری و تسریع روند امور، دریافت کردند.

رئیس واحد کرج تصریح کرد: از مهمترین وظایف دانشگاه ها در کنار پرداختن به آموزش علمی، گام برداشتن در مسیر توسعه تعامل های میان دانشگاهی، تبادل اطلاعات و دستاوردهای علمی، پرورش استعدادها، نوآوری ها و خلاقیت های علمی – پژوهشی و ایجاد فرصتی برای بروز و ظهور این استعدادهاست که با برگزاری مسابقات علمی تخصصی این امر به صورت اختصاصی برای هر رشته قابل دستیابی است.

وی با اشاره به موانع اقتصادی موجود در مسیر تحقیقات علمی، خاطرنشان کرد: در امور علمی، پژوهشی و دانش بنیان، همه چیز در حیطه اقتصاد و مسائل اقتصادی خلاصه نمی شود، هرچند که نقش عوامل اقتصادی را نمی توان نادیده گرفت.

انتهای پیام /

298 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج مسابقات ملی انجمن بتن مسابقات بتن تیم های دانشجویی بازدید آمادگی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج مسابقات ملی انجمن بتن مسابقات بتن تیم های دانشجویی بازدید آمادگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، دوره توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی، اجتماعی موسوم به طرح حامیم را در این دانشگاه برگزار می‌کند.

دانشجویان علاقه‌مند برای ثبت‌نام در این طرح تا ۲۰ اردیبهشت‌ سال جاری فرصت دارند به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان واقع در ساختمان دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه مراجعه کنند. اولویت ثبت‌نام با دانشجویان ورودی سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ است. 

از جمله مزایای شرکت در این طرح می‌توان به معادل‌سازی با ۲ واحد از درس معارف اسلامی در مرحله کشوری، اعطای گواهی دوره، برگزاری نشست‌های معرفتی و مهارتی، برگزاری فوق‌ برنامه‌های ورزشی و تفریحی، برگزاری دوره تکمیلی در شهر مقدس مشهد و بهره‌مندی از امتیازات آموزشی دروس معارف اشاره کرد.

دیگر خبرها

  • ببینید | کدام دانشگاه‌های آمریکا شاهد برگزاری اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
  • رویداد روز جهانی مالکیت فکری برگزار می‌شود
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • توجه شورای ششم به حل مسائل شهر با رویکردهای خلاقانه
  • کلاس های چهره به چهره صاحبان صنایع با دانشجویان برگزار می شود
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک