Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان گفت: نمایشگاه‌ توانمندی‌های نظامی و دفاعی نیروهای مسلح استان زنجان با رویکرد ایجاد حفظ خودباوری و غرور افتخار ملی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قاسم محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: جلسه ستاد بزرگداشت سی و نهمین سالگرد هفته دفاع مقدس استان زنجان برگزار و برنامه های اجرایی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری رژه نیروهای مسلح با همکاری سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، افزود: آیین رونمایی از کتاب تاریخ شفاهی فرمانده "تپه قمر"در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

 این مسئول گفت: اختتامیه جشنواره برترین یادواره شهدای استان زنجان توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس زنجان برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان گفت: برگزاری نشست تخصصی فضای مجازی و فضای مقاومت و ویزیت رایگان مردم توسط درمانگاه‌های نظامی سپاه، ارتش و نیروی انتظامی از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

محمدی از بازنمایی عملیات کربلای 5 توسط سپاه استان با همکاری اعضا ستاد دفاع مقدس خبر داد و گفت: جلسات ستادی در شهرستان ها توسط فرمانداران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه مراسم نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس در تاریخ هفتم مهرماه سال جاری در شهرستان های استان برگزار می شود، افزود: دو هزار رزمنده زنجانی در این مراسم حضور می یابند.

این مسئول از برگزاری جلسه نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس به ریاست استاندار با حضور فرماندهان ارشد نظامی استان خبرداد و گفت: جلسات نقد کتاب های تولیدی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس زنجان برگزار می شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان از اعزام اکیپ‌های امدادی یگان‌های نظامی به مناطق محروم برای خدمت رسانی خبرداد و افزود: نمایشگاه کتاب و عکس دفاع مقدس به همت سپاه و فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

محمدی با اشاره به برگزاری مسابقه سراسری کتابخوانی در فضای مجازی در هفته دفاع مقدس، بیان داشت: نشست‌هایی با موضوع مقاومت اقتصادی مردم در دوران دفاع مقدس و به کار بردن تجربیات موفق دوران دفاع مقدس در برون رفت از بحران‌های اقتصادی و اجتماعی   در این هفته برگزار می شود.

وی از اکران ویژه فیلم‌هایی با مضامین (دفاع مقدس ـ مقاومت ـ مدافعان حرم) خبرداد و گفت: مصاحبه تلویزیونی با فرماندهان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

این مسئول بیان داشت: برگزاری سخنرانی در مدارس و دانشگاه‌ها توسط فرماندهان نظامی و انتظامی و فرماندهان و رزمندگان نامی استان ها،تجلیل از فرزندان محصل ایثارگران و سخنرانی فرماندهان دوران دفاع مقدس در خطبه های نماز جمعه‌ 5 مهرماه از دیگر برنامه های این هفته است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به تجلیل و قدردانی از رزمندگان و جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس شاغل در ادارات، سازمانها و نهاد‌های دولتی،بیان داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا در هیئت‌ها و مراسم‌های مناسبتی ایام محرم برنامه های هفته دفاع مقدس زنجان محسوب می شود.

محمدی ازغبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای دفاع مقدس خبرداد و گفت: برگزاری شب شعر و برپایی نمایشگاه هشت سال جنگ تحمیلی به روایت اسناد از دیگر برنامه های این هفته است.

وی با بیان اینکه تجلیل از خانواده شهدای عملیات های مقارن با ماه محرم و صفر و دیدار فرماندهان دوران دفاع مقدس با خانواده معظم شهدا و تجلیل از این خانواده‌ها از برنامه های این هفته است، افزود: برگزاری مراسم شب خاطره با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس  و برگزاری مراسم بزرگداشت سربازان شهید و تقدیر از سربازان نیروهای مسلح در دومین روز از هفته دفاع مقدس در یگان‌های نظامی و انتظامی سراسر کشور از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی

دیدار تیم های پیکان - استقلال در هفته پایانی لیگ برتر به یک شرط در استادیوم آزادی  برگزار می شود.

به گزارش مشرق، با برنامه ریزی سازمان لیگ استقلال که اکنون در صدر جدول قرار دارد و گزینه اول قهرمانی به حساب می آید، در هفته پایانی لیگ برتر میهمان پیکان است و این بازی قرار است در استادیوم پاس و بدون حضور تماشاگر برگزار شود.

چنانچه پیش از برگزاری هفته پایانی تکلیف قهرمانی در لیگ برتر مشخص شده باشد و این عنوان به آبی ها رسیده باشد، سازمان لیگ طبق هماهنگی با باشگاه پیکان، این مسابقه را به ورزشگاه آزادی منتقل می کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • توانمندی دفاعی ایران از نگاه غرب؛ از فتوشاپ تا تغییر محاسبات
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری زنجان با سوریه
  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • زنجان چه ظرفیت‌های صادراتی دارد؟ + فیلم
  • واکنش همتی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران/ دنبال اصلاح شیوه حکمرانی باشید
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود