Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، الهام غفوری تهیه کننده سریال «پایتخت۶» به کارگردانی سیروس مقدم با اشاره به نگارش این سریال توسط محسن تنابنده گفت: آقای تنابنده مدتی است که کار نگارش متن‌های این سریال را آغاز کرده است و همانطور که قبل‌تر گفته بودم این سریال آذرماه وارد مرحله تولید می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها لوکیشن «پایتخت۶» ایران است،گفت: فعلا در قصه‌هایی که نوشته شده است، لوکیشن اصلی ایران و منطقه شیرگاه مازندران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما خب در این سال‌ها متن‌های پایتخت طوری بوده که زیاد قابل پیش بینی نیست و هنوز نمی‌دانیم قرار است چه اتفاقی در کلیت سریال بیفتد. هر زمان آقای تنابنده قصه را کامل کرد می‌توانم درباره کلیت داستان صحبت کنم.

تهیه کننده سریال «پایتخت» درباره حضور بازیگران جدید در این سریال نیز گفت: همه بازیگران اصلی که در فصل‌های قبلی بازی می‌کردند، در فصل ۶ نیز حضور دارند. اما امکان اینکه بازیگرهای جدیدی نیز به قصه وارد شوند نیز هست، اما تا به اینجای داستان که به نگارش درآمده است، بازیگر جدیدی نداشتیم.

به گزارش فارس، علیرضا خمسه که نقش بابا پنجعلی را ایفا می‌کرد در فصل جدید سریال «پایتخت» حضور ندارد و مهران احمدی بازیگر نقش بهبود با اینکه در دو فصل قبلی حضور نداشته اما در این فصل ایفای نقش خواهد کرد.

محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، هومن حاجی عبداللهی، نسرین نصرتی، بهرام افشاری، سارا و نیکا فرقانی اصل و ... در این سریال بازی می‌کنند.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 پایتخت سریال پایتخت سیروس مقدم الهام غفوری محسن تنابنده نویسنده فیلمنامه قصه‌های «پایتخت6» تهیه کننده سریال «پایتخت6» بابا پنجعلی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پایتخت سریال پایتخت سیروس مقدم الهام غفوری محسن تنابنده نویسنده فیلمنامه قصه های پایتخت6 تهیه کننده سریال پایتخت6 بابا پنجعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

درحالی که چند ماهی است شبکه «آی‌فیلم» مشغول بازپخش فصل‌های سریال «پایتخت» است و مخاطبین بسیاری باردیگر برای تماشای این سریال پای تلویزیون نشسته‌اند، حالا زمزمه‌هایی به گوش می‌رسد که قرار نیست دیگر هیچوقت فصل ششم این مجموعه روی آنتن برود!

دلیلش هم همان حاشیه‌هایی است که یقه سریال را گرفت؛ شوخی با «همسفر» و «ممل آمریکایی» در قالب بازآفرینی سکانس‌هایی از این دو فیلمِ معروفِ پیشِ از انقلاب.

شبکه آی‌فیلم تصمیم گرفته به جای بازپخش «پایتخت ۶»، سریال «پژمان» را پخش کند و بر اساس کنداکتور منتشر شده در سایت آی‌فیلم، پخش «پژمان» از ساعت ۲۱ روز پنج‌شنبه (۱۳ اردیبهشت) شروع می‌شود. با این حساب، فصل ششم «پایتخت» را باید همچنان، توقیف‌شده قلمداد کرد.

آیا مدیران سیما، در تصمیم خود بازنگری خواهند کرد؟ آن‌هم در شرایطی که پس از سال‌ها قرار است فصل جدید «پایتخت» بزودی جلوی دوربین برود.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روز‌های پاک از ابتدای سال
  • کیفیت هوای پایتخت در روز جاری/ تعداد روزهای پاک از ابتدای سال
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • خواننده خانم قبل از انقلاب، سریال پایتخت را توقیف کرد!
  • حواشی جدید و پرحاشیه سریال پایتخت
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • پیش تولید « پایتخت ۷ » آغاز شد
  • پایداری هوای قابل قبول در پایتخت
  • «پایتخت ۷» با بازیگران بومی ساخته می‌شود