Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: تمامی رویدادهایی که در شهرستان‌ها برگزار شده و می‌شوند، برای این است که هنرهای تجسمی را در استان‌ها گسترش دهیم و از طرفی ظرفیت هنری استان‌ها را به همه مردم معرفی کنیم.

به گزارش ایسنا، هادی مظفری در نشست کارشناسان هنرهای تجسمی سراسر کشور، اظهار کرد: فرصتی فراهم شده تا در دل جشنواره هنرهای تجسمی جوانان، شور و شوقی که برای دیدار با شما کارشناسان داشتم برآورده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخلاف حوزه‌هایی مانند تئاتر، موسیقی و سینما جمع کارشناسان تجسمی تاکنون اتفاق نیفتاده بود؛ امور استان‌ها هم در اداره کل تجسمی وجود نداشت که جدیداً شکل گرفته است.

مظفری اظهار کرد: شعار «ایران فقط تهران نیست» را از ابتدا اعلام کردیم و همواره سعی‌مان این بوده که کمی از گفت‌وگو بالاتر برویم. تمامی رویدادهایی که در شهرستان‌ها برگزار شده و می‌شوند، برای این است که هنرهای تجسمی را در استان‌ها گسترش دهیم و از طرفی ظرفیت هنری استان‌ها را به همه مردم معرفی کنیم.

وی ادامه داد: یکی از دلایل برگزاری این نشست در ایلام این بود که در بحث منابع در وزارتخانه محدود بودیم و امکان برگزاری همه نشست‌ها را نداشتیم. به همین دلیل آن را در دل جشنواره برگزار کردیم. در دوره‌های گذشته هر استان برای این جلسه یک نماینده که کارمند و کارشناس موسیقی بود، می‌فرستاد؛ اما در جلسه امروز کارشناسان متخصص تجسمی گردهم آمده‌اند که طبیعتاً خروجی آن بهتر خواهد بود.

بیست‌وششمین جشنواره هنرهای تجسمی جوانان ایران در ایلام، در حال برگزاری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره تجسمی جوانان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۴۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه ااطلاع رسانی جریان حکمت ملی عراق، سیدعمار حکیم، رییس جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی‌پور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم‌اندازهای گسترش همکاری‌های عراق و جمهوری اسلامی ایران را مورد رایزنی قرار داد.

در این دیدار که در دفتر رییس جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش‌های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیازهای جوامع اسلامی به برنامه‌هایی فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه‌های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه‌های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری‌های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رییس جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامدهای آنچه در غزه می‌گذرد و سکوت در برابر کشتار و گرسنه نگه‌داشتن و نسل‌کشی مسئول دانست.

کد خبر 6096634

دیگر خبرها

  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران
  • امام صادق(ع) در گسترش مذهب شیعه نقش برجسته ای داشتند
  • برای هنرمندی که سینه‌اش لبریز از زلالی مذهب و عشق بود
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • نظارت بر فیلم‌های خارجی و چند ابهام    
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • مردمی شدن فرهنگ در اولویت کار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است