Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت قیصربیگی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور عصر روز چهارشنبه ششم شهریورماه در سفری 2 روزه وارد استان ایلام می شود.

وی یادآور شد: حضور در مزار شهدای گمنام، دیدار با نماینده ولی فقیه، حضور در ستاد بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده و حضور در همایش سازمان های مردم نهاد از جمله برنامه های روز اول سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور در پنجمین روز از هفته دولت به استان ایلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام اضافه کرد: برنامه روز دوم سفر معاون رئیس جمهور به افتتاح زیرگذر رسالت شهر ایلام، حضور در آیین افتتاح و کلنگ زنی همزمان ۲۲۹ طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی هفته دولت در جشنواره شهید رجایی، حضور در جلسه شورای اداری و بازدید از مناطق سیل زده استان اختصاص دارد.

قیصربیگی با بیان اینکه افتتاح و کلنگ زنی طرح های هفته دولت امسال متفاوت از سال های گذشته است، اظهار کرد: مجموعه طرح ها و پروژه های هفته دولت در این استان بصورت متمرکز در سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور و در جشنواره شهید رجایی رونمایی می شود.

**اعلام برنامه سفر استاندار و معاونان استاندار به شهرستان ها

وی به برنامه سفرهای شهرستانی مسئولان استان در هفته دولت اشاره کرد و گفت: این سفرها با حضور استاندار ایلام در شهرستان های مهران و دهلران شروع شده است و طی امروز تا پایان هفته توسط معاونان استاندار تداوم می یابد.

قیصربیگی افزود: بر این اساس عصر امروز یکشنبه سوم شهریورماه معاون امور عمرانی استاندار ایلام به شهرستان بدره سفر می کند و صبح فردا دوشنبه چهارم شهریورماه نیز در سومین روز از هفته دولت معاون سیاسی امنیتی به شهرستان چرداول و معاون توسعه منابع انسانی به شهرستان دره شهر سفر خواهند کرد.

وی یادآور شد: سه شنبه پنجم شهریورماه نیز معاون امور اقتصادی به شهرستان آبدانان، معاون سیاسی امنیتی به شهرستان ایوان، معاون امور عمرانی به شهرستان سیروان و معاون امور اقتصادی استاندار به شهرستان ملکشاهی سفر می کنند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام اضافه کرد: در این برنامه ها استاندار و معاونان وی در بدو ورود به شهرستان ها با حضور در مزار شهدا و یا دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران نسبت به مقام شامخ شهدا ادای احترام می کنند.

قیصربیگی یادآور شد: بازدید از طرح ها و پروژه های عمرانی، بازدید از مکان های عمومی از جمله بیمارستان ها و تشریح دستاوردهای نظام و دولت با حضور در ویژه برنامه هفته دولت در شهرستان ها که با حضور مردم، مسئولان، رسانه ها و مجموعه فعالان عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی برگزار می شود از دیگر برنامه های حضور مسئولان استان در شهرستان هاست.

وی از تمامی خبرنگاران برای حضور در این برنامه ها دعوت و تاکید کرد: اصحاب رسانه که نقش ممتازی در اطلاع رسانی دستاوردهای نظام و دولت دارند می تواند در این هفته با حضور در این ویژه برنامه ها رسالت خطیر خود را چون گذشته به نمایش بگذارند.

به گزارش ایرنا، از دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

در هفته دولت امسال 229 پروژه و طرح عمرانی، اقتصادی و خدماتی با 6 هزار میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی 2 هزار و 400 نفر در مناطق مختلف استان ایلام افتتاح یا بهره برداری می شود.

6032/6034

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر بیمارستان سیل شورای اداری معاون رئیس جمهور معاون سیاسی امنیتی قیمت خودرو قیمت دلار حقوق زنان نقل و انتقالات لیگ برتر امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۴۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 

نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، افتتاح خانه محیط زیست را برای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست شهرستان ضروری دانست.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های آموزشی و حضور کارشناسان آموزش و مشارکت‌های مردمی و بازدید‌های میدانی، فعالیت خانه محیط زیست را برای دانش آموزان دماوندی ادامه خواهیم داد.

محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز در این برنامه اظهار داشت: آموزش دانش آموزان در راستای حفاظت از محیط زیست از اهداف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان است و فرهنگ سازی در این زمینه در مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا
  • برنامه دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی
  • جزئیات برنامه های دولت برای ارتقای رتبه ایران در کاربرد هوش مصنوعی 
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • حضور رئیس جمهور ایران در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی در سریلانکا | ویدئو
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • افتتاح طرح چندمنظوره اومااویا در سریلانکا با حضور رئیس جمهور
  • فیلم/ حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح بزرگ برق آبی اوماتویا