Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@06:14:23 GMT

زمینه اشتغال 1000 مددجوی البرزی فراهم شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۵۰۰۱

زمینه اشتغال 1000 مددجوی البرزی فراهم شد

به گزارش ایکنا از البرز، محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، سوم شهریور در همایش کارآفرینی که در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد، گفت: با همکاری یک شرکت خصوصی مسیر تولید صادرات محور و بازار محور و ایجاد زنجیره‌های توزیع و فروش برای یک‌هزار مددجوی مشمول فراهم شده است.
وی افزود: مطابق توافق صورت گرفته با این شرکت، تامین هزینه تجهیزات اشتغال با این نهاد است و شرکت کارآفرین نیز به جهت ضمانت خرید محصولات سفارشی تولیدشده، مواد اولیه را تأمین خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسئول بیان کرد: هماهنگ‌سازی و ایجاد زنجیره‌های تولید بر اساس نیازهای صادراتی و داخلی بازار محور، ایجاد اشتغال درمحورهای تولیدی و توزیعی و ارائه مسیرها و زیرساخت‌های تولیدی، هماهنگ‌سازی تولیدات برای ایجاد برندهای پرقدرت و استاندارد سازی محصولات را ازجمله ویژگی‌های این طرح برشمرد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز افزود: بر اساس شناسایی و جداسازی مددجویان کارجو و ارزیابی توانمندی، شرایط اقلیمی و محیطی آن‌ها از ۶ الی ۶۰ ساعت آموزش‌های مداوم و متمرکز ارائه می‌شود و در پایان هر دوره نیز به کسانی که با موفقیت دوره را به پایان رسانده‌اند گواهینامه معتبر فنی و حرفه‌ای اعطا خواهد شد.
وی گفت: کمیته امداد امام(ره) استان البرز در این طرح متعهد است نسبت به معرفی افراد تحت پوشش برای ایجاد زنجیره‌های تولید بازار محور مشترک، شناسایی واحدهای نیمه فعال و دارای مشکلات تولید و فروش باهدف کمک به آنان، همکاری درزمینه آموزش و هماهنگ‌سازی گروه‌های هدف، کمک به ایجاد پل‌های ارتباطی و ایجاد خوشه‌های بازار محور تولیدات خانگی و صنعتی، اطلاع‌رسانی مطلوب به کاربران و کمک به مددجویان کارجو برای خرید تجهیزات و مشارکت درراه اندازی کارگاه‌های متمرکز اقدام کند.
گفتنی‌ست؛ در همایش کارآفرینی استان البرز ۸۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز حضور داشتند که از دوره‌های توجیهی این همایش برای ورود به بازار کار بهره‌مند شدند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اجتماعی مددجو اشتعالزایی کمیته امداد امام خمینی محمدی فرد کارجو قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است

مدیرکل کمیته امداد امام خراسان رضوی در سفر به شهرستان رشتخوار، ضمن بازدید از پروژه اشتغال و یکی از مراکز نیکوکاری بر توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، رضا سلم آبادی در سفر به شهرستان رشتخوار ضمن دیدار با امام جمعه و فرماندار، از یک طرح اشتغال، مرکز نیکوکاری و منزل مددجویی بازدید کرد.

وی با ارائه گزارش عملکرد کمیته امداد استان در دیدار با امام جمعه و فرماندار گفت: توانمندسازی مددجویان از اهداف اصلی کمیته امداد است و خط و راه ما بیانات مقام‌معظم رهبری است.

سلم‌آبادی با بیان اینکه مراکز نیکوکاری تحت نظارت کمیته امداد هستند، افزود: لازم است مراکز در کمک به نیازمندان هم‌افزایی بیشتری با کمیته امداد داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به اینکه توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است، نیازمند یاری فرمانداری در بحث اشتغال و مسکن مددجویان و همکاری بانک‌ها جهت پرداخت تسهیلات هستیم.

وی در دیدار با امام جمعه شهرستان درخواست کرد امامان جمعه در شهرستان‌ها در کارهای فرهنگی با کمیته امداد همکاری بیشتری داشته باشند.

در ادامه محمد عباسی، رئیس کمیته امداد شهرستان رشتخوار گزارشی از عملکرد این اداره در شهرستان و مشکلات و موانع موجود ارائه کرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • نهاد مقدس کمیته امداد، یک نهاد دینی و انقلابی است
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی