Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@09:47:32 GMT

افتتاح 928 طرح زیربنایی و اقتصادی در قزوین

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۵۱۶۴

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عبدالمحمد زاهدی روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: از این تعداد ۵۶۸ طرح کاملا دولتی، ۸۰ طرح کاملا خصوصی و ۲۸۰ طرح مشارکتی با شهرداری، شرکت برق، کمیته امداد و دهیاری ها است.

زاهدی گفت: میزان اشتغال این طرح‌ها در مجموع به صورت مستقیم سه هزار و ۹۰۵ نفر و ۶ هزار و ۲۴۴ نفر به صورت غیر مستقیم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به طرح‌هایی که در این هفته عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود، گفت: این طرح‌ها شامل اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان با یک طرح با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار، شرکت گاز ۶ طرح با هشت میلیارد تومان، شرکت آب و فاضلاب یک طرح با ۱۴ میلیارد، دانشگاه علوم پزشکی ۲ طرح با هفت و نیم میلیارد تومان، شرکت شهرکها با ۴۳ طرح و ۷۳۳ میلیارد تومان در قالب ۱۶۵ هکتار زمین کلنگ زنی خواهد شد.

زاهدی با تفکیک این طرح ها در بخش‌های مختلف گفت: ۷۹۷ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۲۴ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان در امور زیربنایی و عمرانی شامل سازمان‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شرکت برق، سازمان حفاظت محیط زیست، پخش فراوردهای نفتی، آب و فاضلاب شهری و روستایی، راه و شهرسازی، منابع طبیعی، شهرداری و دهیاری و گاز افتتاح خواهد شد.

استاندار قزوین ادامه داد: ۹۱ طرح با اعتباری بالغ بر ۳۷۸ میلیارد تومان شامل فعالیت‌های جهادی، کشاورزی، آب منطقه ای، صنعت، شرکت شهرک ها و یک طرح اداره امور مالیاتی به بهره برداری می‌رسد.

وی گفت: همچنین ۴۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد تومان در امور فرهنگی و اجتماعی شامل سازمان‌های نوسازی مدارس، میراث فرهنگی، پارک علم و فناوری، دانشگاه پیام نور، کمیته امداد، دانشگاه علوم پزشکی و اداره ورزش در این مدت بهره برداری خواهد شد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اجتماعی و فرهنگی برق دولت زمین سازمان حفاظت محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۵۱۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی

در دیدار استاندار خراسان‌جنوبی و رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن، حمایت سه هزار میلیارد ریالی این صندوق در بخش زیربنایی نهضت ملی مسکن استان خراسان‌جنوبی محقق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، جواد قناعت با بیان اینکه واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در ۳۰ شهر این استان به صورت ویلایی در حال احداث است، اظهار کرد: فقط در بیرجند که مرکز استان است با توجه به محدودیت اراضی، واحدها به صورت ۴ و ۵ طبقه احداث می‌شوند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پیشتازی استان در طرح نهضت ملی مسکن، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۱۰۰ درصد تعهد ساخت مسکن حمایتی این استان تا پایان سال‌جاری به طور کامل به بهره‌برداری می‌رسد.

علی اسماعیلی رئیس هیئت عامل صندوق ملی مسکن ضمن بررسی آخرین وضعیت احداث واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن خراسان جنوبی اظهار کرد: با توجه به عملکرد مثبت استان و تأمین ۴ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در این راستا، صندوق ملی مسکن برای پرداخت هزینه‌های عملیات زیربنایی مساعدت و حمایت لازم و پرداخت مراحل اولیه پس از ارائه مستندات ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

کد خبر 747230

دیگر خبرها

  • لزوم توجه به سلیقه مردم در امور مختلف
  • رئیس‌جمهور آمریکا قانون شامل فیلترشدن تیک‌تاک را امضا کرد
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • تجلیل از ۲۹ زوج دهه شصتی در قزوین
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • حمایت ۳ هزار میلیارد ریالی صندوق ملی مسکن از طرح‌های زیربنایی مسکن خراسان‌جنوبی
  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین