Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@15:54:08 GMT

رسیدگی به مشکلات هپکو در دست پیگیری است

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۵۲۰۷

رسیدگی به مشکلات هپکو در دست پیگیری است

سید علی آقازاده روز یکشنبه در حاشیه سفر به خمین به مناسبت هفته دولت در جمع خبرنگاران افزود: همه توان در ۲ سال گذشته و به ویژه یک ماهاخیر در استان مرکزی برای ساماندهی امور واحد صنعتی هپکو و  پرداخت حقوق و مطالبات کارگری به کار گرفته شده و تلاش بر این است که رونق تولید به این صنعت بزرگ کشور بازگردد.
وی ادامه داد: مکاتباتی برای گره گشایی از مشکلات هپکو ه با رئیس جمهوری صورت گرفته و مقام ارشد اجرایی کشور به وزارتخانه های اقتصاد و صمت پیشنهاداتی در حوزه حل مشکلات هپکو داشته است اما این پیشنهادها و تصمیم ها تا قطعی نشدن اعلام نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار مرکزی  با اشاره به اینکه نیروهای هپکو ۲ ماه حقوق طلب دارنداظهار داشت: ۱۲ میلیارد ریال با استفاده از تسهیلات بانک ملی و با موافقت هیئت مدیر امروز و فردا به حساب این واحد تولیدی واریز می شود .
آقازاده گفت: در هفته دولت حقوق تیر ماه کارگران واحد صنعتی هپکو پرداخت می شود و همه تلاش بر این است که تا پایان شهریور ماه نیز حقوق مرداد شاغلان این صنعت پرداخت شود.
وی تصریح کرد: مدیریت واحد تولیدی هپکو برای فروش چند دستگاه این واحد قول مساعد داده است.

هپکو در سال ۱۳۵۱ در زمینی به وسعت ۹۰ هکتار با هدف مونتاژ ماشین آلات راه سازی در اراک تاسیس و از سال ۱۳۵۴ شروع به فعالیت کرد.
این شرکت ۲۵ نوع ماشین آلات راه سازی از جمله گریدر، لودر و غلتک تولید می کند که هشت نوع از محصولات آن تحت لیسانس کشورهایی چون ژاپن، آلمان، سوئد تولید می‌شود.
شرکت هپکو در اوج پیشرفت و بالندگی در سال ۱۳۸۵ به بخش خصوصی واگذار شد.

استاندار مرکزی همزمان با دومین روز از هفته دولت با حضور در شهرستان خمین ضمن دیدار با خانواده شهدا از چند طرح عمرانی و اقتصادی نیز بهره برداری کرد.
/۶۰۱۳/۹۹۳۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی صنعت هفته دولت کارآمدی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک

شهرام محسنی؛ مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه‌ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه رسیدگی‌کننده با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • رسیدگی مستمر به مشکلات خانواده زندانیان نیازمند بوشهر
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • ضرورت نظارت بیشتر بر پرداخت وام نهضت ملی مسکن
  • مرتفع شدن مشکلات شالیکاران مازندرانی در خصوص تامین کود
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی