Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، آندره استراماچونی که هیچ علاقه‌ای به مصاحبه با نشریات و رسانه‌های ایرانی ندارد و عمدتاً با رسانه‌های ایتالیایی از جمله گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا در حال مصاحبه است، جزئیات تازه‌ای از وضعیت خود را در اختیار این رسانۀ معتبر قرار داده که می‌تواند آغازگر جنگ تازه‌ای میان او و مدیران آبی‌های تهران باشد، چرا که بسیاری از اشتباهات و فاجعه‌های مدیریتی استقلال لو رفته و دستان خالی استراماچونی در این وضعیت محرز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 گاتزتا دلو اسپورت در مقاله‌ای بلند بالا 6 راز بزرگی که از وضعیت استراماچونی در استقلال وجود دارد را فاش کرده که به شرح زیر می‌باشد:

 

* گاتزتا مدعی شده است که استراماچونی استقلال را با علی خطیر می‌شناخته و تمامی مذاکراتش را با وی انجام داده و بلافاصله پس از ورود وی به ایران، خطیر استعفا داده و استراماچونی با افرادی جدید به عنوان مدیر استقلال روبرو می‌شود که این ماجرا او را نگران می‌کند.

 

* در بندی تاسف‌آور از  این افشاگری آمده است: مدیران استقلال در ابتدا به استراماچونی ورزشگاهی مدرن و مجهز را نشان دادند، اما استقلال هرگز در آن ورزشگاه تمرین نکرد و او و تیمش را به مکانی دیگر هدایت کردند تا بخشی از اعتماد اولیه استراماچونی به استقلال خدشه‌دار شود.

 

* تاسف‌آورتر اینجاست که گاتزتا رسماً اعلام داشته است که مدیران استقلال حتی پول خرید بلیت پرواز برای حضور میلیچ در تهران را پرداخت نکرده و به استراماچونی اعلام کرده‌اند اگر این بازیکن را می‌خواهی باید خودت هم هزینۀ حضورش در ایران را پرداخت کنی!

 

* گاتزتا مدعی شده است که استراماچونی در وضعیت بی‌سابقه‌ای قرار گرفته و فاجعه‌ای بزرگ را در روز نبرد برابر ماشین‌سازی تجربه کرده است؛ او در ایران دو مترجم را دارد، یکی برای تمرینات و یکی دیگر برای کنفرانس خبری که در روز نبرد برابر ماشین‌سازی مسئولین این بازی اجازۀ حضور هردو مترجم را به استادیوم ندادند تا او در ورزشگاه تنها بماند و هیچ‌کس نتواند صحبت‌های فنی و حتی مصاحبه‌هایش را متوجه شود، چرا که هیچ‌کدام از بازیکنان و اعضای باشگاه و همچنین خبرنگاران حاضر در صحنه مسلط به زبان انگلیسی نبوده‌اند!

 

* در آخرین قسمت این افشاگری آمده است که دستیاران ایرانی استراماچونی به این مربی اعلام نکرده‌اند که می‌تواند در روز نبرد برابر ماشین‌سازی 2 بازیکن زیر 23 سال را به عنوان سهمیه به همراه داشته باشد و با لیستی 20 نفره بر روی نیمکت بنشیند و در روز نبرد برابر ماشین‌سازی متوجه می‌شود که نیمکت حریف 2 بازیکن اضافه نسبت به لیست 18 نفرۀ خود دارد که پس از پرس‌وجو متوجه این ماجرا می‌شود!

 

در پایان این افشاگری که مشخصاً با جزئیات دقیق منتشر شده و به طور واضح از زبان استراماچونی بیان شده است، گاتزتا از تجربۀ حضور استراماچونی در ایران به عنوان کابوس ایرانی یاد کرده که بی ملاحظگی‌های باورنکردنی و زنندۀ مدیران استقلال رسماً  آبروی فوتبال ایران را هم در نشریۀ مشهوری چون گاتزتا به حراج گذاشته و به قول آتزوری‌ها، برای آندره‌آ زندانی بزرگ را ایجاد کرده‌اند! چرا که مدیران استقلال رسماً به درخواست جدایی استراماچونی چراغ مثبت نشان داده اما خواهان پرداخت بند 3 میلیون یورویی فسخ قرارداد این مربی شده‌اند تا آندره‌آ غرق در خشم و گلایه از وضعیت موجود شود.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سرمربی استقلال فوتبال ایران استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۵۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خسرو حیدری از زمان حضور همزمان با فرهاد مجیدی و دورانی که به عنوان مشاور در کنار احمد سعادتمند حضور داشت صحبت کرد و اعتقاد دارد که رابطه صمیمانه‌ای با فرهاد مجیدی دارد و در مشکلات او با مدیرعامل وقت استقلال داخل گود نبوده و در نقل و انتقالات کمک حال باشگاه استقلال بوده است.

بنابر روایت ورزش سه، حیدری در ابتدا از رابطه صمیمانه خودش و فرهاد مجیدی پرده‌برداری کرد و گفت: من با فرهاد در زمانی که همزمان در استقلال بودیم هم اتاق بودم، من پاس می‌دادم و فرهاد گل می‌زد، دوستی که داشتیم در زمین هم به کار ما آمده بود و اون هماهنگی لازم برای ما به وجود آمده بود.

او در ادامه گفت: زمانی که شفر از استقلال رفت، فرهاد به استقلال آمد و من همان دوران فرهاد مجیدی بود که از استقلال خداحافظی کردم، برای خداحافظی از فوتبال با علیرضا منصوریان و مجیدی مشورت کردم و او هم گفت خوب است اگر نمی‌خواهی در تیم دیگری بازی فوتبالت را در استقلال تمام کنی.

حیدری در واکنش به اینکه در زمان مشکلات سعادتمند و مجیدی یکی از مشاوران مدیرعامل استقلال بود گفت: آن زمان هم به استقلال کمک می‌کردم، زمانی که فرهاد مربی شد و من هم به کلاس‌های مربیگری رفتم یک مقدار فاصله افتاد ولی هنوز هم در ارتباط هستیم، آن زمان هم که استقلال مشکل داشت و نمی‌توانست بازیکنانش را تمدید کند، تنها بازیکنی که در قراردادش دخالت کردم وریا بود که دوست داشتم در استقلال باشد. به سعادتمند هم گفتم که او کاپیتان استقلال باید تمدید کند و می‌تواند تیم را جمع کند.

او درباره اینکه رابطه او با سعادتمند باعث کدورت با فرهاد شد یا خیر گفت: نه اصلا من وسط گود نبودم، هیچ فردی را شخصا کمک نکردم و فقط هدفم کمک به استقلال بود.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899520

دیگر خبرها

  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • ذره‌بین مایکل ادواردز؛ داروین نونیز بهای افتش را پرداخت می‌کند؟
  • وضعیت یک دانشگاه در ایالت تگزاس؛ درگیری دانشجویان با گارد اسب‌سوار! | فیلم
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • پاشنه آشیل فاتح توپ طلا در پرسپولیس | جثه بزرگی که دردسرساز هم می شود