Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم تهران، ری، تجریش، اسلامشهر و پردیس در مجلس‌ از احداث بیمارستان شمیرانات با واگذاری زمین شهرداری و مشارکت خیرین خبر داد.

‌سیده فاطمه ذوالقدر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا‌، از برگزاری جلسه‌ای که تعدادی از نمایندگان با وزیر بهداشت و مسئولان مربوطه در وزارت بهداشت داشتند، خبر داد و بیان کرد: در این جلسه در خصوص مشکلات حوزه درمانی استان تهران قبیل وضعیت بیمارستان‌ها، پسماندهای بیمارستانی و نوبت دهی در بیمارستان‌های دولتی بحث و بررسی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوالقدر افزود: در این جلسه در خصوص خانه‌های بهداشت روستاهای استان تهران که چندین بار نیز نمایندگان در این زمینه سوالاتی را مطرح کرده بودند، همچنین وضعیت بیمارستان‌های شهر و شهرستان‌های تهران بحث و بررسی انجام شد، ساخت بیمارستان های پردیس، اسلامشهر و شمیرانات از دیگر مباحث مطرح شده بود؛ نحوه دفن پسماند بیمارستان ها از دیگر مشکلات مورد توجه نمایندگان بود.

وی تصریح کرد: توزیع و قرارگیری نامناسب بیمارستان ها در سطح شهر، مشکلات و معضلات نوبت دهی در بیمارستان های دولتی و درمان های سرپایی از موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

نماینده مردم تهران، ری، تجریش، اسلامشهر و پردیس در مجلس گفت: مسئولین وزارت بهداشت تاخیر در تحویل بیمارستان خیرساز الغدیر پردیس را ناشی از عدم توافق با خیر اعلام کردند و افزودند که اقدامات درمانگاه شفا را تا پایان شهریور انجام و درمانگاه راه‌اندازی خواهد شد.

وی در خصوص سایر بیمارستان ها مانند بیمارستان اسلامشهر نیز اظهار کرد: موارد عدم تخصیص بودجه و مشکلات اعتباری در این رابطه مطرح و عنوان شد که اتمام کار این پروژه نیز تا پایان دوره دولت صورت خواهد گرفت.

ذوالقدر در ارتباط با احداث بیمارستان شمیرانات نیز گفت: مباحثی جهت واگذاری زمین از سوی شهرداری و مشارکت خیرین جهت ساخت و تجهیز آن انجام شد که پس از بررسی، اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بيمارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میز خدمت جهادی در شهرک امام زاده ابراهیم (ع) شفت برپا شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با هفته گرامیداشت بسیج سازندگی ظهر چهارشنبه میز خدمت جهادی با حضور «مهدی نقدی» فرماندار شفت و «سرهنگ احمد نقدپور» فرمانده سپاه ناحیه و تمامی رؤسای ادارات شهرستان شفت در بقعه متبرکه امام زاده ابراهیم (ع) از توابع بخش احمد سرگوراب برپا شد.

این مراسم که در میان استقبال مردم برگزار شد، در راستای تکریم حقوق شهروندی و پاسخگویی به مردم، فرماندار شفت به همراه مسؤولان شهرستان خود پای صحبت مراجعان نشسته و ضمن ارائه مشاوره، پاسخگوی مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی مردم بودند.

همچنین هر یک از مسؤولان شهرستان، توضیحاتی را در خصوص مشکلات مطرح شده در روستا مذکور، بیان کردند.

کد خبر 6100640

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر بهداشت از مرکز در حال ساخت جامع سرطان قم
  • قتل اشتباهی دوست در جنوب تهران!
  • آغاز شمارش معکوس پایان کار بیمارستان‌ها در جنوب نوار غزه
  • پردیس دریایی دانشگاه‌های مطرح کشور به هرمزگان منتقل می‌شود
  • سازمان بهداشت جهانی : بیمارستان‌های جنوب نوار غزه فقط برای ۳ روز سوخت دارند
  • میز خدمت جهادی در شهرک امام زاده ابراهیم (ع) شفت برپا شد
  • عوارض آلایندگی کارخانه سیمان پردیس به مردم برسد
  • ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید
  • فیلم| حل مشکلات اصناف در میز خدمت
  • ۲۵۰ کلاس درس در اسلامشهر در دست ساخت است