Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@02:36:44 GMT

یک روز شاد برای پدران و دختران

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۵۵۳۲

یک روز شاد برای پدران و دختران

فرهنگسرای رازی با همکاری فرهنگسرای امام برنامه دختر بابا را در روز ۷ شهریور ماه از ساعت ۷.۳۰ تا ۱۷ برگزار می‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۱، در این برنامه که با هدف ایجاد آگاهی درخصوص نقش واقعی پدر در زندگی دختران، باتوجه به سبک زندگی اسلامی برگزار می‌شود مقرر است تا پدرانی که دختر ۱۲ تا ۱۵ ساله دارند به همراه دخترشان در یک اردوی شاد یکروزه در فرهنگسرای امام حاضرشوندو از برنامه‌های تدارک دیده شده استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگاه ارتباط موثر دختران و پدران با حضور حجت‌الاسلام محمد برمایی، بازی‌های گروهی، چون فوتبال دستی، تیراندازی، هفت سنگ، الوار، طناب کشی، پینت بال، اسم فامیل و... از مهمترین بخش‌های این برنامه است.
لازم بذکر است در پایان اردو به ۱۰ پدر و دختری که بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند، نشان پدر و دختر موفق اهدا می‌شود.
علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام تا پایان وقت اداری روز سه شنبه ۵ شهریور ماه به مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۱ واقع در خیابان ولیعصر (عج) نرسیده به سهراه جمهوری، کوچه شهید حسین سخنور، خانه فرهنگ شیخ هادی، میدان حر خانه فرهنگ، میدان منیریه، خیابان ابوسعید، کوچه سوم و میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی بوستان رازی فرهنگسرای رازی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات با تلفن ۵۵۴۲۳۳۵۳ تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دختر بابا فرهنگسرا فوتبال دستی مراکز فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ عبور صحیح از خیابان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ استفاده صحيح از قوانين راهنمایی و رانندگی در جوامع امروزی ما که هر روز به تعداد خودروها در خیابان افزوده می شود نیاز به آموزش و آگاهی بخشی بیشتر بخصوص برای کودکان دارد تا با رعايت قوانین حادثه ای رخ ندهد، یکی از قوانين رد از چراغ راهنمایی و رانندگی و خط عابر پیاده است.

مردم چقدر این قوانین را رعایت می کنند و به آن احترام می‌گذارند.

{$sepehr_media_11036817_600_350 }

دیگر خبرها

  • ۱۶ طرح حجاب و عفاف در مدارس در حال اجراست
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • دختران حق دارند شادی کنند/ هجمه دشمن روی دختران ایران است
  • دختران حق دارند شادی کنند/ همه هجمه دشمن روی دختران ایران است
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود
  • ۱۹ بازیکن به اردوی والیبال دختران نوجوان فراخوانده شدند
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد
  • فرهنگ عبور صحیح از خیابان