Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@22:09:39 GMT

پارک-موزه صلح ارتش در مسیر اجرا قرار می گیرد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۵۸۵۴

پارک-موزه صلح ارتش در مسیر اجرا قرار می گیرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا،علی مستوفیان اظهار داشت: درصدد هستیم بنای مقبره شهدا واقع در شمال شهر بجنورد را تبدیل به پارک-موزه کنیم که در این زمینه شهرداری هماهنگی های لازم را دارد و با ارتش نیز پیگیری ها در مسیر اجرایی قرار گرفته است.

مستوفیان با بیان اینکه در نشست مشترک با نماینده تیپ ارتش، طرح پروژه مذکور تشریح شد، افزود: مقبره‌ شهدا در بجنورد، با داشتن ویژگی‌های معماری در سال ۱۳۸۲ در فهرست آثار ملی ثبت شده است که طی مذاکرات سه‌جانبه با ارتش و شهرداری بجنورد، این مکان با کاربری پارک موزه احیاء می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در پارک موزه ارتش، یادمان شهدای شاخص ارتش، تعدادی از ادوات و جنگ‌افزارها به نمایش گذاشته می‌شود که نقش مهمی در معرفی عملکرد ارتش نیز دارد.

وی با اشاره به اینکه پادگان بجنورد در انتهای خیابان فردوسی دارای بنا و درختان قدیمی است، عنوان کرد: به منظور شناسایی و تهیه پرونده های ثبتی بناهای دارای ارزش معماری در این پادگان اقدام می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جنگ خراسان شمالی شهرداری معماری موزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۵۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد

حجت الاسلام نوروزی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی بین نیاز‌مندان شهرستان بجنورد توزیع شد؛  این اقدام ارزشمند که به دست بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج بجنورد، خیرین و بنیاد احسان انجام شد، نمونه‌ای از التزام به اسلام عملی است و بسیار اثر بخش خواهد بود.
حجت الاسلام نوروزی با اشاره به موضوع مهم خدمت رسانی در حکومت اسلامی به آحاد مردم بیان داشت: دشمنان سعی دارند تا همواره شیرینی این اقدامات و خدمات شایسته را به کام مردم تلخ کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از موزه تنوع زیستی پارک پردیسان برای یک هفته
  • دانشگاه کلمبیای آمریکا تبدیل به پادگان نظامی شد؛ ترامپ خوشحال شد
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • فیلم| افشاگری‌های عضو بریده منافقین در دادگاه: ۴۰۰ مستشار نظامی عراق در پادگان اشرف حضور داشتند!