Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@01:04:39 GMT

تصاویر/بقایای عمارت حسین آباد مفرح

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۵۹۱۸

تصاویر/بقایای عمارت حسین آباد مفرح

در این گزارش تصاویری از حال ناخوش عمارت 75ساله حسین آباد مفرح از توابع بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر را مشاهده می کنید.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  عمارتی 75 ساله که می توانست یک ظرفیت گردشگری باشد تقریبا به طور کامل تخریب شده و بقایای اندکی از این عمارت بجا مانده است.


عکس: محمد عمرانی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۵۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رییس اتاق اصناف خلیل آباد گفت:از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

 علی مالداران افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحد‌ها فعال و ارائه خدمات دارند.

او گفت: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران افزود: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالا‌های مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم گفت: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

 

دیگر خبرها

  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • تصاویر تایم لپس انفجار ستاره‌ای در کهکشان راه شیری
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • ۱۰ محور شریانی و غیر شریانی کشور همچنان مسدود است
  • دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • جلوگیری از سوزاندن بقایای گیاهی کاه و کلش در گتوند 
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح
  • از فرونشست زیرگذر امام حسین و انسداد راه ها تا آبگرفتگی منازل