Web Analytics Made Easy - Statcounter

رابط‌کاربری با استایلی جدید

استایل جدید انتخاب شده برای EMUI 10، محیط رابط کاربری را مانند صفحات مجله مرتب می‌کند و مواردی نظیر هدلاین، زمینه سفید، بخش‌بندی و هایلایت موارد مهم را به صفحات اضافه می‌کند. به همین خاطر باعث ایجاد تناسب میان قسمت‌های مختلف محتوای در حال نمایش می‌شود.

تاثیر این تغییرات را می‌توان در بخش‌های مختلف رابط کاربری نظیر منوی تنظیمات، مخاطبین، یادداشت‌ها، پنل‌ اعلان‌ها و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. مشاهده کرد.

رنگ‌های جدید و خاص

در EMUI 10 جدید، نمایشگر به دو قسمت تقسیم می‌شود؛ قسمت بالا، مربوط به اطلاعات و قسمت پایین که برای انجام عملکردهای متفاوت در نظر گرفته شده است. استایل جدید رنگ‌های EMUI، «رنگ‌های موراندی» نام‌ دارد و در بخش بالایی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در مجموع 6 رنگ موراندی در بخش‌های مختلف سیستم‌عامل مانند مخاطبان، گالری، یادداشت‌ها و... استفاده خواهد شد. به گفته هوآوی اضافه شدن این رنگ‌ها سبب می‌شود محیط رابط کاربری علاوه بر زیباتر شدن، توجه بیشتری را نیز به خود جلب کند.

بازنگری در طراحی آیکون‌ها

در جهت هرچه زیباتر شدن ظاهر رابط کاربری، طراحی آیکون‌ها کمی تغییر کرده و هم‌اکنون شاهد آیکون‌هایی با لبه‌های گردتر و ظاهری بهتر هستیم.

AOD رنگارنگ

نسخه قبلی EMUI تنها رنگ سفید را برای استفاده در صفحه Always On Display در اختیار می‌گذاشت. اما در EMUI 10 ویجت‌های رنگی و تم‌های گوناگونی برای این بخش قابل انتخاب هستند.

بازنگری در طراحی نرم‌افزار دوربین

طراحی نرم‌افزار افزار دوربین نیز دستخوش تغییراتی شده‌ تا در مقایسه با EMUI 9.1 انجام تنظیمات راحت‌تر انجام شوند. از این تغییرات می‌توان به مواردی نظیر جابه‌جایی بهتر میان حالت‌های مختلف دوربین، بهبود فونت نرم‌افزار و بهبود نوار ابزار اشاره کرد.

انیمیشن‌های جدید

با استفاده از انیمیشن‌های پویا، تجربه کار با EMUI هم‌اکنون به مراتب نرم‌تر از قبل شده و این حس را با چشم و لمس کردن می‌توان تجربه کرد. از جمله ویژگی‌های جدید اضافه شده به این بخش می‌توان به مواردی نظیر Elastic Touch، پشتیبانی از جابه‌جایی‌های قوس‌دار و خمیده و افکت‌های جدید اشاره کرد.

حالت شب

حالت شب هم‌اکنون تضاد رنگ‌های پس‌زمینه و متن را در کنار موارد دیگری نظیر رنگ متن و آیکون‌ها اندازه‌گیری می‌کند. با تنظیم و ایجاد تناسب میان آن‌ها سبب ایجاد تجربه‌ای بهتر، راحتی بیشتر  و خستگی کمتر چشم‌ها می‌شود.

موارد بالا، تغییرات کلیدی اعمال شده در EMUI 10 هستند. برای اطلاع از تمام تغییرات EMUI جدید باید تا زمان انتشار نسخه پایدار آن منتظر بمانیم.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: انیمیشن دوربین نمایشگر رابط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۵۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان

اسکواش‌بازان کشورمان که در مسابقات قطر جونیور شرکت کرده بودند موفق به کسب ۲ مدال نقره و برنز از این رقابت‌ها شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب 2 مدال نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از 19 سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از 13 سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از 17 سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی 19 سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • تو زیبایی
  • زیر تیغ
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان
  • ۳ فایده بی‌نظیر تخم‌مرغ/ روزی چند عدد تخم مرغ بخوریم خوب است؟
  • نمایش درخشان کاپیتان تیم ملی با ضربه کم‌نظیر (ویدئو)
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • افزایش کارایی توربین بادی با بال پرنده
  • وزیر بازرگانی آمریکا: تحریم علیه هوآوی جواب داد