Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-09@02:09:53 GMT

شرایط خرید اقساطی محصولات سرمایشی و گرمایشی

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۸۸۶۰۲۰

شرایط خرید اقساطی محصولات سرمایشی و گرمایشی

همان‌طور که می‌دانید، امروزه خرید نقدی بسیاری از محصولات برای اقشار مختلف مردم سخت شده است. بدیهی است که موارد گوناگونی از این محصولات، کالا‌های ضروری محسوب می‌شوند و نمی‌توان از خرید آن‌ها صرف نظر کرد. به عنوان مثال در فصول گرم سال، خرید یک سیستم سرمایشی مناسب و در فصل گرما، سیستم گرمایشی نیاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حال با توجه به افزایش استفاده از سیستم‌های سرمایش و گرمایش مستقل در ساختمان‌های نوساز بجای سیستم‌های موتورخانه‌ای میزان نیاز به خرید سیستم‌هایی نظیر پکیج‌های گرمایشی دیواری، کولرگازی و اسپلیت، داکت اسپلیت و... افزایش یافته است و این تجهیزات نیز در روند افزایشی قیمت کالا‌ها بی نصیب نمانده و با حداقل ۳ برابر افزایش قیمت به دست مشتری میرسند و هزینه‌های گزافی که باید برای خرید چنین تجهیزاتی پرداخت شود بر هیچکس پوشیده نیست.
فروشگاه اینترنتی دماتجهیز از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز نموده و به عنوان "اولین و پربیننده‌ترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات تأسیسات"یکی از اولین سایت‌های فروشگاهی تخصصی کشور و خاورمیانه است و دارای نماد اعتماد الکترونیک می‌باشد.    
خوشبختانه فروشگاه اینترنتی دماتجهیز در پی افزایش قیمت چینین کالاهایی، جهت کسب رضایت هرچه بیشتر کاربران با راه اندازی بخش فروش اقساطی خود قصد دارد تا با بالابردن قدرت خرید کاربران، تمامی تجهیزات مربوط به سیستم‌های سرمایش و گرمایش، تجهیزات مربوط به استخر، سونا و جکوزی همچنین بمنظور تکمیل سبد خرید، انواع دستگاه تصفیه هوا و دستگاه تصفیه آب و. را بطور اقساط و شرایط پرداخت ویژه و آسان (بدون چک، بدون ضامن) به شما عزیزان ارائه کند.
از امروز امکان خرید اقساطی سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی مانند پکیج دیواری، کولر گازی، انواع رادیاتور، شوفاژ برقی، داکت اسپلیت، فنکویل و... با تضمین اصالت کالا و گارانتی اصلی برای مشتریان فراهم شده است.
امکان فروش اقساطی محصولات دماتجهیز تا سقف ۲ میلیارد تومان برای خریداران فراهم است. خریداران می‌توانند تنها با پرداخت ۲۵ درصد از کل مبلغ محصول، کالا را خریداری کرده و مابقی مبلغ را تا ۲۴ ماه به شکل اقساط بدون ضامن و سفته پرداخت نمایید. البته استفاده از این شرایط پرداخت منوط به اعتبار سنجی شماره حساب اعلام شده خواهد بود.    

همچنین شما می‌توانید تا سقف ۱۰ میلیون تومان محصولات مورد نظر خود را بدون ضامن و بدون چک به صورت اقساط، به راحتی از وب سایت دماتجهیز خریداری نمایید.
شما عزیزان میتوانید برای آگاهی دقیق‌تر از شرایط فروش اقساطی و محاسبه دقیق تعداد و میزان اقساط، به قسمت فروش اقساطی سایت دماتجهیز مراجعه نموده و خیلی سریع و آسان کالای مورد نیاز خود را بصورت اقساطی با شرایط آسان خریداری نمائید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: خرید اقساطی تابناک داریوش اسدزاده شهید رجایی محمد عزیزی هفته دولت شهید باهنر فاطمه عبادی ائتلاف دریایی آمریکا عصر جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنرهای تبلیغاتی تهران: از خرید قسطی در شمال شهر خبری نیست

روزنامه شرق در گزارشی از تفاوت بنرهای تبلیغاتی پایین و بالای شهر تهران نوشت:
در پیچ‌وخم مناطق پایین شهر، از خیابان آذری تا میدان خراسان یا زیرگذر منطقه‌ای که به شیر پاستوریزه معروف است، بنر و تابلوهای تبلیغاتی با شعار خرید اقساطی بر در و دیوار شهر نصب شده است.

حتی وقتی به مرکز شهر هم می‌رسی پیشنهاد خرید اقساطی هنوز بخشی از تبلیغ برندهای مختلف از شرکت‌های مسافرتی تا لوازم خانه و پوشاک است.

حتی در بنری از خرید قسطی گوشت در دیوارهای این مناطق به چشم می‌خورد؛ چیزی که در هیچ‌کدام از تبلیغات مناطق بالای تهران به چشم نمی‌خورد و همین به شرایط اقتصادی پایین شهر اشاره دارد.

بنابراین شاید ظاهر همین مناطق و مقایسه آن با مناطق دیگر شهر از یک شکاف عمیق حکایت کند که هر روز باعث دوری بیشتر اقشار جامعه از هم باشد؛ موضوعی که به اشکال مختلف از اقتصادی بیمار در جامعه هشدار می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • (تصاویر) بنرهای تبلیغاتی تهران؛ از خرید قسطی در شمال شهر خبری نیست
  • خرید اقساطی ماشین ظرفشویی از الوقسطی
  • بنرهای تبلیغاتی تهران: از خرید قسطی در شمال شهر خبری نیست (+عکس)
  • بنرهای تبلیغاتی تهران: از خرید قسطی در شمال شهر خبری نیست
  • ابداع نسل جدید ربات‌های نرم با توانایی خم شدن و خزیدن
  • مدل جدید اعتبارسنجی بانکی امسال عملیاتی می‌شود
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌ها
  • راه‌اندازی سیستم پرداخت بدون تماس در حمل‌ونقل عمومی آتن
  • آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور + جدول
  • آغاز فروش اقساطی محصولات کرمان موتور (اردیبهشت ۱۴۰۳) + جدول