Web Analytics Made Easy - Statcounter

دونده ۱۰۰ متر ایران در مورد کسب سهمیه المپیک 2020 می‌گوید هرچند فدراسیون دو و میدانی بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا او را کنار گذاشت اما کار خود را ادامه داد و توانست سهمیه المپیک توکیو را بگیرد.

به گزارش ایسنا، شب گذشته حسن تفتیان، دونده ایران در مسابقات دایموند لیگ پاریس و در رقابت‌های حاشیه‌ای ماده ۱۰۰ متر با ثبت زمان ۱۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۰۳ سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرد. تفتیان در این مورد به ایسنا گفت: کسب سهمیه المپیک و افتخار دویدن با پیراهن تیم ملی در این بازی‌ها همیشه لذت بخش بوده است. خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق دوباره بعد از المپیک ریو برایم تکرار شد.

او در این مورد افزود: خیلی خوشحالم و با تمام وجود افتخار می‌کنم که در وهله اول ایران در بزرگترین رویداد ورزشی دنیا، آنهم رشته ۱۰۰ متر که گل سر سبد رشته‌های المپیکی است، نماینده دارد. علاوه بر این خوشحالم که آن نماینده من هستم. امیدوارم در توکیو نتیجه‌ای بهتر از المپیک قبل کسب کنم و اتفاقات خوبی بیفتد.

تفتیان در واکنش به اینکه فدراسیون دو و میدانی قبلا اعلام کرده بود این دونده مصدوم است، بیان کرد: در یک سال گذشته فدراسیون ایران خیلی از این حرف‌ها زده است. بعد از مسابقات جاکارتا به طور کامل من و مربی‌ام  را بایکوت کردند و  گفتند نه خودت به درد می‌خوری و نه مربی‌ات چون در آسیا ششم شدی و مدال کسب نمی‌کنی. از این حرف‌ها زیاد شنیدم اما روی کارم تمرکز کردم و در این مدت ۹۰ درصد اردوهای داخلی و خارجی را با هزینه شخصی شرکت کردم چون هدف داشتم و برایم مهم بود که به آن برسم. خوشبختانه راهم درست بود و به هدفم رسیدم.  

او در این مورد افزود: فدراسیون می‌گفت آسیب دیده هستی، استراحت کن و در خانه بمان اما بعد از ریکاوری تمریناتم را در ایران شروع کردم حتی با هزینه شخصی به اردوی فرانسه رفتم و تمریناتم را ادامه دادم که حاصل همه این اتفاقات کسب سهمیه المپیک بود.

 تفتیان با بیان اینکه یک سال تا المپیک توکیو وقت داریم، گفت: امسال کسب سهمیه خیلی سخت شده است و خیلی از ورزشکاران بزرگ دنیا منتظر کسب ورودی این مسابقات هستند بنابراین کار سختی پیش رو دارم.

انتهای پیام  

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دووميداني حسن تفتیان بازیهای المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۸۸۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع

به گزارش جام جم آنلاین، بر همین اساس در این نشست‌ها که پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی، علی باقری مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان و اعضای این کمیسیون‌ها حضور داشتند، پس از رای گیری از میان نفرات حاضر در نهایت به ترتیب در هر کمیسیون نفرات ذیل انتخاب و معرفی شدند:

کمیسیون ورزشکاران:

حسن تفتیان (رییس کمیسیون)

۱-کیوان قنبرزاده(نماینده حاضر در مجمع)

۲-حسن تفتیان (نماینده حاضر در مجمع)

۳-مهدی پیرجهان(نماینده حاضر در مجمع)

۴-فرزانه فصیحی(نماینده حاضر درمجمع)

۵-تکتم دستاربندان(نماینده حاضر در مجمع)

۶-الهام سادات هاشمی(نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون مربیان:

هادی سپهرزاد(رییس کمیسیون)

۱-سامان برزگر(نماینده حاضر در مجمع)

۲-هادی سپهرزاد(نماینده حاضر در مجمع)

۳-زهرا نبی زاده(نماینده حاضر در مجمع)

۴-زهرا حکمت‌نژاد(نماینده حاضر در مجمع)

کمیسیون داوران:

الهه رستمی(رییس کمیسیون)

۱-شهرام شهبازی(نماینده حاضر در مجمع)

۲-الهه رستمی(نماینده حاضر در مجمع)

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم 
  • برگزاری نشست کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون دوومیدانی | انتخاب روسا و نمایندگان کمیسیون ها در مجمع
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران